Robblo Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 (endret) Hei Alle sammen Om dette lar seg gjøre, blir det rene kinder-egget Skal bytte ut mitt tilårskomne beist av et Hi8 kamera. Har lest endel på diskusjon de siste dagene uten at jeg er blitt mye klokere. Er på jakt etter et videokamera med mulighet til å koble til en snerten ekstern linse med kabel, sånn som dere har sett flere ganger på hjelmer og sykler etc. (finnes det noen amatør løsning eller semiproff ?) Kjører selv offroad og filmer endel fra litt uvanlige vinkler. Dette er litt knotete med mitt Hi8 kamera. Jeg er å anse som amatør, men eksperimenterer endel og bruker gjerne manuelle funksjoner. Lyd er også noe jeg er opptatt av. Har forsøkt å lage et stereo system med 20 meter ledning uten at resultatet har blitt brukbart. Er på jakt etter et enkelt og snerten stereo lydsystem gjerne kabelbaserte (om pris spiller inn) mikrofoner på størrelse med et AA Batteri. Mine prioriteringer er: 1. Pris, helst ikke over 8000,- 2. Mulighet for tilkobling av ekstern linse 3. DV 4. Billedkvalitet og lydkvalitet 5. Enkel betjening av manuelle funksjoner som fokus og eksponeringskontroll 6. Fjernkontroll 7. Batteri Tips og råd mottas med stor takk Endret 1. desember 2005 av Robblo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå