Hyper Ado Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Hei. Holder på å prøve å få min min "gamle" pc opp å gå igjen.. Har et Abit kt-7 raid hovedkort som chipset vifta har gått i stykker på (for lenge siden). FIkk da en thermaltake vifte som jeg satte på i steden (med litt McGyver ideer passet den). Problemet med denne vifta er at den bråker mer enn prosessorvifta (og at den begynner å fuske) :sad: Noen som har et godt råd til vilken vifte som passer og som er stillegående? Nytter ikke uten vifta hvertfall... kjøleribba på den blir "veldig" varm uten vifta i gang. På forhånd takk. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Har du prøvd uten vifte, Det gjør ikke noe om rippa blir varm, Det viktigste er at pc'en din er stabil. http://www.microplex.no/rubweb/handel.asp Lenke til kommentar
Abel29A Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Kjøp en Zalman Chipset kjøler. Ikke vifte, bare stor ribbe. Gjorde det med mitt KT7-A kort og siden har det vært stabilt. Lenke til kommentar
Hyper Ado Skrevet 1. september 2002 Forfatter Del Skrevet 1. september 2002 takk for gode råd! Har latt maskinen svive etter en direkte mail fra en anonym fyr.. (takk for svaret) Ser ut som om kjøleribba på thermaltake vifta klarer å holde temperaturen nede uten at vifta sviver :smile: :smile: kjempe greit, så slipper jeg unna en hel haug med støy :smile: Hvis det viser seg at dette ikke er godt nok skal jeg gå for en (større) ribbe uten vifte, for d var herlig med en stille pc igjen :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå