Gå til innhold

Jeg Søka Jobber I Kinematograf/TV


RostislaV

Anbefalte innlegg

and I suspect the buildup of russian(Ukrain?) language has a totally different ordering in it's grammar.

 

Syntaksen er, så vidt jeg vet, annerledes en de fleste germanske språk. Driver å lærer meg spansk for tiden og merker det godt. Der sier de "Coche grande" (bil stor) i stedet for "Stor bil". I tillegg trekker de sammen ord slik som Lejos som betyr langt borte.

 

Norsk er derimot ganske likt engelsk og derfor er det stort sett kun den fæle aksenten nordmen sliter med når de snakker engelsk :D

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hey RostislaV. I have an idea. Maybe you can come to Norway on a ferry and seek asylum. Say that you often get beating with sticks in your village for your political views or something. Maybe our foreign deparment would grant you asylum.

 

Now, theres a TV consept in Norway called Farmen (The Farm) that is watched by millions of viewers. I believe Farmen is going to audition for a new season pretty soon and I believe that there wouldn't be anyone with your "awesome" past (being beaten up and stuff) that would apply to the program. The productioncompany, TV2, would take you in for the program and you'll be on national TV. Be a prince charming and grasp the audience interest in you. If you do that, either you win Farmen or not, your almost guaranteed fame in Norway and the productioncompany would "re-hire" and you might just have your own TV show one day..

 

Again, this is just an idea! It's not guaranteed to work tough :hmm:

 

btw: this has happened several times! A Farmen contestant being "re-hired" by the productioncompany

Endret av überGoliath
Lenke til kommentar
Hvorfor skriver deree engelsk? Han kan jo lese norsk!!

5499179[/snapback]

 

Kansje for å gjøre det litt lettere i tilfelle han ikke forstår alt?

5499260[/snapback]

 

yes. I`m understanding not everything... yours usual speaking I to get, but often you all using such wide phraseology which I don`t get in all details, some important sense words are not understanding to me... :no:

Lenke til kommentar
  • Jarmo låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...