Gå til innhold

TV- ut til tv

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-09-01 10:43, trasher skrev:

hei.

lurte på hva slags kabel fungerer best til å spille av Divx-filmene mine på tv. + eventuelt hva de beste koster.

Det kommer an på hva slags tv-utgang du har på grafikkortet, om det følger med overgangskabel, hva slags grafikkort du har, hva slags innganger tv'n din har og hvor langt unna tv'n din er fra PC'n.

Hvis du kommer med slike opplysninger så kan det hende du får svar. Men jeg regner med at du kan bruke enten en composite kabel eller en s-videokabel. Hvor mye de koster kommer helt ann på hvor lang kabel du trenger. Gi litt mer opplysninger neste gang du poster ett spørsmål, så får du kanskje svar.

Lenke til kommentar

hallo, lurer på om jeg kan spille dvd filmer på tv`en med dvd spilleren på dataen. tenker å kjøpe en s-vhs kabel og en scart adapter. jeg vet ikke om skjerm kortet mitt støtter det. skjermkortet er Nvida geforce ddr. støtter skjermkortet det?

Lenke til kommentar

Du trenger ikke fundere på om skjermkortet ditt støttervisning på TV'en din gjennom PC'en. Har skjermkortet ditt s-video utgang, så støtter den det. Gå på Clas Ohlson å kjøp f.eks en 10m lang s-video kabel for 89kr. Har ikke TV'en din s-vidoe inngang så må du også kjøpe en adapter. Koster rundt 70kr.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-01 14:26, Mad Pestilence skrev:

Du trenger ikke fundere på om skjermkortet ditt støttervisning på TV'en din gjennom PC'en. Har skjermkortet ditt s-video utgang, så støtter den det. Gå på Clas Ohlson å kjøp f.eks en 10m lang s-video kabel for 89kr. Har ikke TV'en din s-vidoe inngang så må du også kjøpe en adapter. Koster rundt 70kr.

Hmm. Ikke automatisk.

Jeg prøvde å koble til en PC til TV-en for å spille av divx'er; windows desktop'en kom opp på TV-en; jeg starta WMP7.0 og TVen ble svart akkurat der hvor WMP kjørte. Bakgrunn var der fortsatt, men der filmen var var det helt svart.

Har også prøvd med flere andre Programmer, og det var samme feilen der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...