*Magnus* Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Hei.. Smarte meg skulle liksom sette i en annen molex kabel i pc'en.. mens den sto på.. skulle lage en forlenger... da jeg tok ut den ene, og skulle sette på den andre inni den første for og få den forlenget, gnistret det i den , og PC'en og skjermen slo seg av.. jeg startet opp, var drit nervøs... alt funket.. fair enough.. men da så jeg noe rart på speedfan.. den "-5" volten lå ca på 8.7 V.. noe som er helt på jordet feil.. nå vet jeg IKKE om den var sån før dette skjedde eller ikke.. har aldri lagt merke til det.. bare så det nå.. dette er vell ikke normalt er det? er det isaffal farlig? og hva kan jeg gjøre? -takk Lenke til kommentar
Ghost Of Death Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Selv om jeg egentlig har null peiling på strømforsyninger, er det ikke mest sannsynlig målefeil i programmeT? Jeg mener, hvis det var så mye feil på volten, ville ikke noen av komponentene allerede hatt noen koselige små problemer? Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 Selv om jeg egentlig har null peiling på strømforsyninger, er det ikke mest sannsynlig målefeil i programmeT? Jeg mener, hvis det var så mye feil på volten, ville ikke noen av komponentene allerede hatt noen koselige små problemer? 5228318[/snapback] ikke sikker selv.. testet fear mp demoen i timedemoen.. funket like bra.. skal sjekke i biosen og se an volten der.. raporterer tilbake i morgen.. for de som kan mye om volt osv.. please svar Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Den spenningen er ikke i bruk, meget mulig den ikke engang eksisterer fra din PSU. Så det er ingenting å bry seg om. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 30. november 2005 Forfatter Del Skrevet 30. november 2005 Den spenningen er ikke i bruk, meget mulig den ikke engang eksisterer fra din PSU. Så det er ingenting å bry seg om. 5228398[/snapback] ok takker. var inderlig godt og høre.. kikket i biosen, og under 5v så var den som ca på 5.03 takk iallefall for svar Lenke til kommentar
chil Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 hadde også vært redd med den moster pcn! jeg kan godt kjøpe den av deg, siden den nå er rimelig defekt får jeg den vel billig? Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 30. november 2005 Forfatter Del Skrevet 30. november 2005 hadde også vært redd med den moster pcn! jeg kan godt kjøpe den av deg, siden den nå er rimelig defekt får jeg den vel billig? 5231457[/snapback] hehe.. den er ikke defekt.. alt står til med den Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Hehe, minner meg om den gangen jeg kjørte 12 Volt rett til jord (chassiet). Var rimelig nervøs da den bootet etterpå, men det gikk fint. Jeg ble mer nøye på å isolere ledningene etterpå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå