papabear Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 (endret) Jeg har fått en mini pc fra easypcline. (www.easypcline.com) Ser ikke ut som de selger reservedeler så jeg må finne på noe selv. Fysiske mål på hele pc'n er 15cm x 14cm x 6cm. Vifta på denne saken er i ferd med å si farvel så jeg har åpnet den for å se hva slags vifte det er jeg må ha tak i. Vifta er nok en spesiallaget sak, men det ser ut til at jeg kan sette den i stand hvis jeg kan få tak i en 60 mm vifte uten ramme med en tre pin kontakt som er kun 4.5 mm bred. Alt er veldig knøttsmått inni der. Nå lurer jeg på om det er noen som kjenner til firmaer som selger vifter som er enda mer spesialisert enn f.eks Microplex som jeg ikke kan se har vifter med noe annet enn standard tre pin eller molex. Alle svar mottas med takk. Sturla Endret 29. november 2005 av papabear Lenke til kommentar
Patz Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Hva med å bruke ledningen til den gamle viften, og lodde den sammen med ledningen til den nye? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå