Getaway in AA Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Skal legge inn noen sanger på mobilel, og lurer på om noen vet om et data prog som kan misnke størrelsen på musikkfilene. har prøvd wizard, men tror ikke detr funker. Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Nå vet jeg ikke om din mobil tar atrac3 filtyper, men vet det er noen som gjør det.. I såfall kan du bruke dette programmet SonicStage! Ettersom dette krymper den betraktelig er dette ett veldig godt programm! Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 dBpower AMP er eit populært valg. Kjapt og enkelt å bruke er det og. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Greit å si hvilken mobil du har slik at vi vet hvilke formater mobilen din støtter. som regel er det mp3 og wma mobiler pleier å støtte. wma har bedre kompresjon på låter med lav bit-rate. Lenke til kommentar
Getaway in AA Skrevet 2. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2005 Det er en Nokia 6230i Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 (endret) Jeg mener det er bedre heller å la være å føre over filer, da krymping i stort sett er med på å forringe kvaliteten på musikk man blir tvunget å høre på fest, der festarrangør ikke hører forskjell på 64kbs og 320kbs. Nok om det... Du kan bruke Easy CD-DA Extractor [Last ned]. Dette er et av de beste programmene jeg har sett, og kan varmt anbefale det. Ripp CD-er, brenn CD-er, konverter mellom rekke forskjellige formater i ønsket kvalitet, og med et hav av innstillinger. Like fullt er det enkelt å sette seg inn i, og de mer avanserte valgene kan man sette seg inn i etter hvert. Edit: Jeg brukte lenge DbPowerAmp, men av og til tok det så utrolig lang tid å konvertere. Savner ikke det programmet i det hele tatt... Endret 2. desember 2005 av anth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå