Gå til innhold

Logokonkurranse for Kulturo [Vinner kåret]

Anbefalte innlegg

Godt valg. Bra jobba dune! :thumbup: men et lite tips som jeg tror vil forbedre logens utseende er å gjøre selve Oen tykkere.

Gjerne like tykk som strekene rundt. Eventuellt skalere strekene slik at de går fra den tynne Oen til maks tykkelse på den ytterste streken (?)..

Bare et lite forslag.. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enkel og moderne logo Dunestar, gratulerer, men ville nok som noen nevnte her gjøre oen litt tykkere,den er litt blodfattig nå, kanskje en annen farge på den og halvsirklene hadde vært noe..Liker veldig godt stilen på den gule du lagde, så håper webdesignern (det blir kanskje deg?) har denne i tankene når webdesignet starter...

Lenke til kommentar
Takk igjen! :)

vegis: Kan ikke du hjelpe meg litt da? Hva må jeg tenke mer på når jeg skal lage logo neste gang? Hva har jeg gjort feil her? Absolutt mange sterke bidrag her - hva skiller dem ut? Hvilke egenskaper er viktigst for profil- og identitetsbygging?

5283095[/snapback]

er ikkje proff innefor dette temaet, så kan ikkje uttale meg sterkt nokk til å si hva som ikkje var så bra på logoen din. synst bare det var flere som var sinnsykt masse bedre.

Men logoen din var grei nok den.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...