neb Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Godt valg. Bra jobba dune! men et lite tips som jeg tror vil forbedre logens utseende er å gjøre selve Oen tykkere. Gjerne like tykk som strekene rundt. Eventuellt skalere strekene slik at de går fra den tynne Oen til maks tykkelse på den ytterste streken (?).. Bare et lite forslag.. Lenke til kommentar
donkeykong89 Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Gratulerer Dunestar, meget fascinerende logo. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Takk takk! Det hadde jeg virkelig ikke trodd! Gleder meg til å jobbe videre med prosjektet! Norske kvalitetsmusikknettsteder er sjeldne - vi har www.hissig.no, men det er ikke populærmusikk. Som musiker er jeg kjempeglad vi kan få et nettsted å henge på. Dette blir bra. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 logoen var grei de, men alvorlig talt, det dantes jo mases bedre forslag enn den. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Gratulerer, Dunestar. Den vil kle nettstedet perfekt. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 logoen var grei de, men alvorlig talt, det dantes jo mases bedre forslag enn den. 5282237[/snapback] Det er din subjektive mening... Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 logoen var grei de, men alvorlig talt, det dantes jo mases bedre forslag enn den. 5282237[/snapback] Niks. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Han vant fortjent, helt klart Gratulerer Lenke til kommentar
Den normale mann Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 logoen var grei de, men alvorlig talt, det dantes jo mases bedre forslag enn den. 5282237[/snapback] Er enig i at det var mange penere forslag, men det var den som passet best i forhold til innholdet. Gratulerer Dunestar Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Takk igjen! vegis: Kan ikke du hjelpe meg litt da? Hva må jeg tenke mer på når jeg skal lage logo neste gang? Hva har jeg gjort feil her? Absolutt mange sterke bidrag her - hva skiller dem ut? Hvilke egenskaper er viktigst for profil- og identitetsbygging? Lenke til kommentar
resol Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Enkel og moderne logo Dunestar, gratulerer, men ville nok som noen nevnte her gjøre oen litt tykkere,den er litt blodfattig nå, kanskje en annen farge på den og halvsirklene hadde vært noe..Liker veldig godt stilen på den gule du lagde, så håper webdesignern (det blir kanskje deg?) har denne i tankene når webdesignet starter... Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Kunne vi få denne fjernet som sticky nå siden vi tross alt er ferdig? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Takk igjen! vegis: Kan ikke du hjelpe meg litt da? Hva må jeg tenke mer på når jeg skal lage logo neste gang? Hva har jeg gjort feil her? Absolutt mange sterke bidrag her - hva skiller dem ut? Hvilke egenskaper er viktigst for profil- og identitetsbygging? 5283095[/snapback] er ikkje proff innefor dette temaet, så kan ikkje uttale meg sterkt nokk til å si hva som ikkje var så bra på logoen din. synst bare det var flere som var sinnsykt masse bedre. Men logoen din var grei nok den. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Mener ikke å trekke denne tråden langt, vegis, men hvis du mener det var flere logoer som er sinnsykt mye bedre må det vil ligge en begrunnelse bak? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Gratulerer så mye Dunestar, En fin og stilren logo var på sin plass å du mestret en seirende logo i Raymond og Henrik, sitt hjerte så da har du nok gjort en god jobb, Gratulerer så mye! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Zen: Begrunn, det kan jo bli interessant Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Kom også med grunnen på hvorfor du skulle bumpe en månedsgammel tråd som er "finished" i samme slengen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå