Marvil Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 @kd; Hva med å ta med dem som har lagt til forslagene som forumvedlegg..? Blant annet Lokaltog og Gjermis sine er ikke tatt med.. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 gidd ikkje komem med flere forslag. ser det at flere av logoene eier meg. og eg har ikje så god fantasi at det gjør noe. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 vegis: Din var den beste etter min mening... Meget enkel og lett gjennkjennelig. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 @kd;Hva med å ta med dem som har lagt til forslagene som forumvedlegg..? Blant annet Lokaltog og Gjermis sine er ikke tatt med.. 5274706[/snapback] Hva med å gjøre som jeg skrev? Send meg PM hvis det er noe feil. Uansett, det var en liten glipp. Tror alle forslag er tatt med nå. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 @kd;Hva med å ta med dem som har lagt til forslagene som forumvedlegg..? Blant annet Lokaltog og Gjermis sine er ikke tatt med.. 5274706[/snapback] Hva med å gjøre som jeg skrev? Send meg PM hvis det er noe feil. Uansett, det var en liten glipp. Tror alle forslag er tatt med nå. 5275424[/snapback] Fordi nå slipper du å få 15.000 PMs om det samma, og det er mer bal å sende det i en PM enn å skrive det i et innlegg. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Om hvor mange dager kan vi vente oss en avgjørelse? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 burde ikkje denne tråden være stengt no? svar til posten over: Den blir avgjort når administratorene har funnet et passelig design og en logo som passer til det. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 svar til posten over:Den blir avgjort når administratorene har funnet et passelig design og en logo som passer til det. 5275819[/snapback] Akkurat dét tror jeg at Dunestar skjønte... Han lurte nok mere på en litt mer spesifikk dato. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 ja, det er godt mulig, men det er et slike dumt spørsmål som ¨å spørre når solen brenner opp. eller slutter å brenne. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Det var latterlig sagt av deg, vegis. Vil ikke ha noen diskusjon her - jeg spør etter en antydning for når vi kan vente oss en avgjørelse. Det må jeg kunne få lov til. Lenke til kommentar
Henrik Salthe Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Det var latterlig sagt av deg, vegis. Vil ikke ha noen diskusjon her - jeg spør etter en antydning for når vi kan vente oss en avgjørelse. Det må jeg kunne få lov til. 5276796[/snapback] Vi skal la alle logoene synke litt inn før vi tar en avgjørelse. Kunngjøring kommer etter hvert:) Lenke til kommentar
resol Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Det finnes ikke dumme spørsmål, bare dumme svar, sies det Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 ja, det er godt mulig, men det er et slike dumt spørsmål som ¨å spørre når solen brenner opp. eller slutter å brenne. 5276743[/snapback] Eh, det må være årets mest latterlige sammenligning. Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Vi vet når solen brenner opp. Omtrent vertfall. Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 10. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2005 Om hvor mange dager kan vi vente oss en avgjørelse? 5275676[/snapback] I løpet av morgendagen bør vi kunne få tatt en avgjørelse. Men dere har gjort det svært vanskelig siden det er såpass mange gode forslag Lenke til kommentar
neb Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Er klar over at tidsfristen har gått ut, men slenger ut noe jeg gjorde tidligere i dag (bare for moro skyld). Mange fine forslag i denne tråden. Blir virkelig imponert over dere flinke folk her på forumet! Anyways, her er det jeg lagde tidligere i dag, alle lagd i Illustrator. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Den runde med k i, fikk meg til å tenke på NRK. Den nederste til venstre var vrkelig bra... Synd fristen var ute. Lenke til kommentar
neb Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Takk anth. Ja, når du sier det får jeg også litt NRK assosiasjoner av billiardkula Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2005 Da var en vinner kåret! Til tross for veldig mange bra bidrag kan vi bare kåre en vinner, så selv om ditt bidrag ikke vant betyr det slettes ikke at bidraget ikke var av høy standard. Vinnerbidraget bruker et kjent "landemerke" innen kultur og er gjennomført ukomplisert. Logoen er godt lesbar, skalerer bra og fungerer i mange fargekombinasjoner. Den oppfyller også våre egne ideèr ved at den legger hovedvekt på "kultur" og lar o-en skille seg litt ut fra selve skriften uten at den forsvinner fra navnet. Vi gratulerer Dunestar med vinnerbidraget: Til alle sammen vil vi takke for alle bidrag, det er herlig å se at vi har et så aktivt miljø på forumet! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 En verdig vinner! Nydelig logo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå