Dahl Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Mange gode forslag her, likte spesielt godt Dunestar sitt forslag (dog med en O som synes litt bedre). Arve Systads forslag er pene, men jeg forbinder det ikke helt med kultur, hverken film eller musikk. Jeg forbinder det med slike adresselapper man setter på kofferten når man skal reise på ferie, men det er godt mulig at det bare er meg... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Kunne tatt og fjerne den reklamen som er på toppen og spikra opp en 200px høy fin header som passer til resten av siden. Ville vært så kos. 5241699[/snapback] Vel, nettverket trenger inntekter - derfor reklame. Du skal ikkje bry deg med en header likevel, tråden handler om å lage en logo. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Jaja, får bidra med noe jeg også da! Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 lei for å si det glisevask: men de to der er helt like Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 lei for å si det glisevask: men de to der er helt like 5245814[/snapback] Nei, de to boksene til høyre er rundere. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 ahh, ser det nå. Sittet å lest til eksamen på verdens dårligste typografiske kompendiet i flere timer nå, øya går i kryss: http://www.iu.hio.no/~mark/os/os.html#SECT...000000000000000 måtte faktisk lage et stilark for å få det bedre, men han har brukt font tag Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 ahh, ser det nå.Sittet å lest til eksamen på verdens dårligste typografiske kompendiet i flere timer nå, øya går i kryss: http://www.iu.hio.no/~mark/os/os.html#SECT...000000000000000 måtte faktisk lage et stilark for å få det bedre, men han har brukt font tag 5245877[/snapback] Øyh, dette er ikke Webcafeen! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Hehe.. Likte i grunn den med runde kanter best, personlig.. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 hva synest dere om dette forslaget då? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Minimalistisk? Tjaaa.. Om du fjerner treet og filmrullen synes jeg den blir kjempefin! Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 noe slik du mener? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Derja! Indikerer jo et fargeskjema i rødt og svart (og mer regner jeg med) på siden. Trenger litt rødt i HW-nettverket! Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Hva med å "låne" litt? Kulturo.org Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Hva med å "låne" litt? Kulturo.org 5257162[/snapback] du vet det, at hvis hw-nettverket bruker den logoen, kan det få store konsekvenser siden den er kopiert. Og til Deg Glisevask, er enig med deg om at dette nettverket trenger litt rødfarge. eneste siden med litt rødt på er overklokking.no Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 6. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2005 Vil bare si at vi setter frist på logokonkurransen fredag 9. desember. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Jeg har noen forslag til, liker den med firkant logo over best selv. Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Hva med å "låne" litt? Kulturo.org du vet det, at hvis hw-nettverket bruker den logoen, kan det få store konsekvenser siden den er kopiert. Og til Deg Glisevask, er enig med deg om at dette nettverket trenger litt rødfarge. eneste siden med litt rødt på er overklokking.no Så var jo det innlegget mer for spøk enn for alvor da Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Mitt forslag, her. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Mye fint her, det må jeg si.. Siste forslaget var bra det også, men synes det mangler noe! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå