Dunestar Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Ikke ta dette forslaget seriøst. En liten kveldssyssel ... Neppe gjennomtenkt eller planlagt. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Dunestar: Alene var den ikke noe tess, men med grunge i bakgrunnen ble den konge! Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 (endret) Dunestar: Synes O'en ble for lite markert. La bare merke til at det stod "kultur", og ville ikke ha tolket O'en som en bokstav om jeg ikke visste at den var det. Edit: Ellers fin! Endret 30. november 2005 av Mikka Lenke til kommentar
PT Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Dunestar: Første tanken var at den lignet på logoen til et eller annet kjøpesenter (tror dere har det i Sandnes også). Ikke det at jeg anklager deg for plagiat eller noe, men det bør gjerne ikke være det første man tenker på Når logoen står for seg selv synes jeg skrifttypen ser litt rar ut, men på greien til høyre passer den av en eller annen grunn mye bedre. Jeg har også vanskeligheter med å se at o-en hører til resten av navnet. Utrolig lett å lese kun 'kultur' der, og tenke at o-en kun er en del av logobildet, eller hva vi nå skal kalle det. Mulig det er meningen, ikke vet jeg. Men så absolutt, det er nok potensiale her Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 slenger meg på denne tråden, skal se om eg får lagt ut et bilde i morhen elns. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 MC2: Stiller meg noen spørsmål: 1. Hva har de lange strekene med kultur å gjøre? Evt. hvorfor er de med? 2. Syns du ikke selve navnet blir veldig lite synlig? Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 MC2: Stiller meg noen spørsmål:1. Hva har de lange strekene med kultur å gjøre? Evt. hvorfor er de med? 2. Syns du ikke selve navnet blir veldig lite synlig? 5234204[/snapback] vel, de skulle forestille en "k" Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Helt enig med dere, folkens. Jeg skal komme tilbake med et bedre forslag senere. Nå er det sovetid. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Hmm, OK. IMO kom det veldig dårlig fram. Prøv å fiks litt på den og gjør K-en en del mindre? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Litt stor MC2? Dunestar: Tror du jeg får designkunnskapene dine om jeg spiser hjerte ditt? Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 hmm.... den er mindre, k'en er synligere og teksten er større. Lenke til kommentar
Henrik Salthe Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 (endret) Om noen ikke har lyst til å poste i tråden, kan forslag enten sendes til meg på [email protected] eller Findus på [email protected]... Og det er nok Amfi-senterkjeden dere sikter til. Etter min mening ligner ikke logoen farlig mye.. Ikke akkurat plagiat, vil jeg si, mer inspirasjon? Endret 30. november 2005 av Henrik Salthe Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 (endret) Endret 30. november 2005 av anth Lenke til kommentar
PT Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Og det er nok Amfi-senterkjeden dere sikter til. http://www.amfi.no/logo-amfilogo.gif Etter min mening ligner ikke logoen farlig mye.. Ikke akkurat plagiat, vil jeg si, mer inspirasjon? 5234441[/snapback] Var den jeg tenkte på ja. Presiserte at jeg ikke mente det var plagiat, men det er neppe en positiv ting at man kan få slike assosiasjoner. Nå når jeg ser AMFI-logoen, ser jeg jo at det ikke er noen spesielle likheter (begge er basert på formen til et amfi som jo er et senter for kultur), men allikevel. Nå er det vel uansett ikke opp til meg, men jeg lufter bare mine tanker Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Hmmm :\ Er vel litt mer film delen enn cd delen da :S Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2005 Ikke ta dette forslaget seriøst. En liten kveldssyssel ...Neppe gjennomtenkt eller planlagt. 5234121[/snapback] Støtter opp om at med bakgrunnsbildet var det veldig kult. Nå skal jo logoen i hovedsak brukes på nettsiden, det mest aktuelle uten det er visitkort ol. så at den ikke ser helt über ut i svart/hvit er greit nok, så lenge den fungerer i svart/hvit. Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2005 hmm.... den er mindre, k'en er synligere og teksten er større. 5234375[/snapback] Logoen er pen, men det blir for stort i forhold til teksten fremdeles. Husk at vi skal kunne komprimere den ned på et lite visitkort ol. og det skal fremdeles være lesbart / mulig å forstå hva det handler om. Lenke til kommentar
Winged Monkey Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Kastet vekk et par timer i går kveld og kom opp med dette: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå