Gå til innhold

Usikker på kjøp av Connect3d X800GTO 256MB PCI-E

tjuetre

Anbefalte innlegg

Som emne sier, så er eg usikker på kjøp av Connect3d VGA-Card Radeon X800GTO 256MB PCI-E.

Har lest masse om det der at man kan 'soft modde' kortet fra X800GTO til X850 XT PE, hva nå 'soft modde' står for? I tilleg til at man har mulighet for å åpne 4 siste pipe lines.. (Har tidligere prøvd meg på flashing av mitt Sapphire 9800PRO 256MB, uten hell, fant ut at dette IKKE var flash-bart) Så flashing er forsåvidt ikke noe nytt, men soft-modde, der detter eg ut... (om det ikke er det samme da?)

Og, er usikker på hva kjøling man da bør ha (om og når man har flashet kortet), og har sett litt rundt om, og fant en VGA kjøler på microplex til 599,- og lurer på om den kjøleren passer og om noen har prøvd denne? Og kanskje i tilleg kjøre peltier på den..

Men DA igjen, har eg plutselig lagt ut mye penger og kunne jo heller kjøpt meg et X1600 eller X1800.. så om det holder med vanlig kjøler, eller eventuelt denne kjøleren så hadde det vert det beste...

Eg er ikke noen hard-core spiller, men liker å linke Generals - Zero Hour med venner, en helg her og der... Datan eg har er; AMD X2 4800+ med VapoChill @ 3.06GHz, Asus A8N-SLI Premium og 2Gb Ocz og :blush: hehe HiS X300SE kort.. Datan var/er ment for videoredigering, men fikk blod på tann da vi linket forleden helg..

Håper noen kan hjelpe meg..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

The steps to do the mod are exactly the same as the Sapphire GTO² mod outlined on page 2.

You just use another Bios.

However, there are some drawbacks compared to the Sapphire GTO² cards:

Sapphire uses faster 1.6ns memory, while Connect3D uses only 2.0ns.

Sapphire uses a guaranteed R480 core, while Connect3D uses only R423.

Success 114 : 7 Failed (last update Nov 23 2005).

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...