-Teddy- Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 (endret) Tror jeg har bestemt meg for at jeg skal ha en PSP til jul, men med hvilke spill og hvilket tilbehør? Liker generelt veldig godt strategispill. Mine favoritter er Final Fantasy, Command and Conquer og lignende spill. (CS og BF2 har også vært moro men tror ikke dette egner seg på konsoll) Finnes det noe ala dette til PSP? Dette har jeg tenkt meg hittil: PSP Valuepack 1GB Duo Joytech Batterypack Men hvilke SPILL? EDIT: Liker forresten også godt bilsims som Gran Turismo. Liker ikke fullt å godt "arcade" spill men om man kan bygge ut biler, kjøpe oppgraderinger istedet for å bare vinne dem går det bra. EDIT2: Ser at Liberty Stories er å få kjøpt, har alle GTA spillene, inkludert 2D spillene. Noen som har testet dette? Har hatt definitivt mest sansen for San Andreas, elsker total frihet og å roame rundt i store landskap. Endret 29. november 2005 av -Teddy- Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2005 Har tittet rundt og det nærmeste et stragegispill man kommer er vissntok MGS:Acid og Star Wars II: Battlefront. Er ganske tent på bilspill og, digger Gran Turismo serien. Har alltid sett bilde av en Toyota Supra elns fra et GT spill på mange PSP reklamer men kan ikke se at det faktiskt finnes noe GT spill til PSP enda. Noen som vet om en god erstatning? Liker alt der man vinner penger og kan disponere pengene selv til det man trenger.. Hvordan er egentlig Wipeout? Lenke til kommentar
Jome Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 (endret) Kjøp heller en PSP Gigapack, da får du 1GB orginalt Sony minne + en holder for PSP som er fin å se film i, elller kanskje Superpack dealen som Deal kjører, ser ut som mye for pengene. Når det gjelder spill, skal jeg i hverfall ha GTA: Liberty Stories (Elkjøp kjører kampanje til 299), og Burnout Legends, men må vel ha Wipeout & Ridge Racer også.. Need for Speed ser også brukbart ut, men venter litt med det.. Pro Evolution Soccer 5 er like rundt hjørnet også, men GTA & Burnout er "Must have" spill for meg.. EDIT: HER er forresten oversikt over PSP-spillene med høyeste gjennomsnittlig score i diverse tester. Bare de spillene med mer enn 5 anmeldelser er med, litt overraskende at de allerede har oversikt over 63 PSP-spill med mer enn 5 anmeldelser.. Endret 2. desember 2005 av Jome Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 2. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2005 Har allerede kjøpt PSP Valuepack til 1998kr. Regnet på det og med polycarbonate cover og 1GB Memorystick Pro Duo + spill så blir det faktiskt samme pris, mulig billigere, å kjøpe det på måten jeg gjør enn i de ferdigpakkene. Er bare spill jeg lurer på nå egentlig. Hvor ser du at GTA:LS koster så lite? Sjekka nettbutikken deres nå, mange gode billige spill der men jeg så ikke GTA:LS. Eller? Tror jeg kommer til å dra med NFSU:Rivals, mulig Wipeout eller Ridgeracer i tillegg. Lenke til kommentar
BeNeFit Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Jeg har nfsu rivals og det er dårlig! Kjøp heller ridge racer, det skal være bra! Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 2. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2005 Jeg har nfsu rivals og det er dårlig! Kjøp heller ridge racer, det skal være bra! 5240362[/snapback] Hmm, hva gjør det dårlig? Evt hva er bedre i NFSU: MW? Lenke til kommentar
BeNeFit Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 (endret) Jeg har nfsu rivals og det er dårlig! Kjøp heller ridge racer, det skal være bra! 5240362[/snapback] Hmm, hva gjør det dårlig? Evt hva er bedre i NFSU: MW? 5240783[/snapback] Jeg er vandt med og spille underground 2 på pcen, sikkert derfor jeg ikke liker det. Kan for eks ikke kjøre fritt rundt i byen, du må gjøre alle racene fra menyen, og der er mange race som er helt like. Så det blir faktisk fort kjedelig i lengden dette spillet. Jeg likte veldig godt drift delen på underground 2, men på rivals er den veldig dårlig. Jeg har ikke prøvd MW så det kan jeg ikke svare deg på. Du kan jo lese hva dagbladet synest om rivals:http://www.dagbladet.no/kultur/2005/08/26/441333.html Endret 2. desember 2005 av BeNeFit Lenke til kommentar
Jome Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Er bare spill jeg lurer på nå egentlig. Hvor ser du at GTA:LS koster så lite? Sjekka nettbutikken deres nå, mange gode billige spill der men jeg så ikke GTA:LS. Eller?Tror jeg kommer til å dra med NFSU:Rivals, mulig Wipeout eller Ridgeracer i tillegg. 5240324[/snapback] Elkjøp-avisen hadde 299-tilbudet, "kommer 2/12" stod det, og det er jo i dag.. Elkjøp er mye billigere på spill på internett enn i butikken, billigere enn de fleste andre konkurrentene faktisk, HW prisguiden & Dinpris.no er lur å sjekke før man kjøper spill. Så på Dinpris at Digistore.no har tilbud på Wipeout til 325. Jeg har nfsu rivals og det er dårlig! Kjøp heller ridge racer, det skal være bra! 5240362[/snapback] Ridge Racer skal være bra ja, men Need 4 Speed Most Wanted skal være en god del bedre enn NFSU Rivals.. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 2. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2005 Har spilt MW på pc, virket ok det. Kan kjøre fritt iallefall. Regner med at det er det samme på PSP og PC bare en tanke forskjellig med tanke på grafikk, menyer osv. (?) Hvor ser dere GTA:LS her? http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...tle=PSP%20spill Tittet i elkjopavisen her nå, den for butikkene, der stod GTA:LS annonsert til 399,- Noen som kan gi link til LS på elkjop? Lenke til kommentar
Jome Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Tittet i elkjopavisen her nå, den for butikkene, der stod GTA:LS annonsert til 399,- Noen som kan gi link til LS på elkjop? 5241970[/snapback] Merkelig, trodde Elkjøp-avisen var den samme i hele landet jeg.. Ta deg en tur til Bergen, så får du den for 299, er tross alt ikke så langt fra Østfold.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå