bucketofcack Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Har et 6600gt kort som begynner og oppføre seg merkelig, så tenkte jeg skulle kjøpe nytt. Har fortiden AGP hovedkort og vil fortsette med det. Men hvordan ligger det an med AGP-kort om dagen? Vil et X850XT PE stå som det råeste som kom på AGP, eller vil det komme nye modeller som er enda bedre? Lurer på dette da jeg enten burde sitte ned og vente til nye kort kom, eller hive meg i sving i leting etter noen som har et skikkelig bra AGP-kort på lager. Takk for svar! Lenke til kommentar
qrow Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Agp er på vei til å bli faset ut.. Utvikling kalles det Lenke til kommentar
bucketofcack Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 Å ja, utvikling ja.. Som jeg spør, så lurer jeg på hva dere tror blir det beste kortet på AGP. is it already here, or yet to come? Lenke til kommentar
qrow Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Dette er nok det beste agp kortet som noen gang kommer på markedet. http://www.techspot.com/news/19403-diamond...-x1800-agp.html synd det ikke kommer til norge:) Både ati og Nvidia har sluttet med agp på nyere kort. Kortet over ble fikset på av diamond, får at det skulle passe til agp.. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Det raskeste du noengang komemr til å se AGP-skjermkort er veldig sansynllig den forrige generasjonen med kort, altså x850 fra ATI og 6800 fra Nvidia. X1800 på AGP er en trykkfeil. Den kommer kun på PCI-E. Med andre ord: Om du spiller spill, så er det veldig lite lurt å lene seg på AGP-formatet de kommene årene. -Stigma Lenke til kommentar
qrow Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Var nok en trykkfeil.. Hadde vært tøft men:( Lenke til kommentar
bucketofcack Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2005 Grunnen til at jeg spør er at jeg driver og fikler med et dothan system. 6600gt'en har sluttet og vise blått, hvit går over i gult. Akkurat som slalombrille-glasset for "flattlys", når det ikke er direkte sollys.. jæ*li irriterende. Startet en tråd om dette tidligere fra gammel laptopen, blei jo annen bruker da også dog. Men noen som vet hva prob'et skyldes? Nytt kort? Lenke til kommentar
AOe Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Det kan jo være (Jeg anntar at du har sjekka at det ikke er, men allikevel,) kablen eller skjermen som er fubar? En kammerat av meg, har et skjermkort som gir sånnt bilde, men bare på den ene kontakten på skjermkortet. Men det har du vel og prøvd skulle jeg tro... Lenke til kommentar
storken Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 skjekk at vga kontakten er skikkelig plugget inn og at ingen av pinnene er bøyd eller borte. jag hadde den feilen på en skjermkabel Lenke til kommentar
bucketofcack Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2005 Det første jeg tenkte var jo at skjermen hadde tatt kvelden. Byttet til en annen CRT-skjerm, uten resultat. Mulig det funker i LCD-skjerm-inngangen, men det har jeg ikke. Til AOe: Funker det på lcd utgangen og ikke crt? Lenke til kommentar
bucketofcack Skrevet 24. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2005 Noen som vet noe mere her? Har et x850 xt pe liggende på posten. Har et dothan system som krever AGP-post. Bør jeg vente eller hente pakka? Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Hvis du ikke vil bytte ut hele systemet så er det bare å hente kortet på posten. Det kommer ingen nye kort som er bedre enn X850XT PE til AGP. Kun mellomklasse kortene X1300 og X1600. X1600 kan vel kanskje konkurrere med 6600GT. Men dette blir nok de siste nye kortene som kommer til AGP. Og det blir vel også snart slutt på å lage X850 serien også. Så hvis du ikke vil kjøpe alt nytt, så gå på posten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå