comsy Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 (endret) etter problemer med maskina valgte jeg i går å formatere. Har gjort dette mange ganger tidligere, men nå skjedde det noe merkelig. jeg formaterte, og alt gikk helt fint, helt til jeg restartet maskinen. Mitt under oppstarten kommer denne meldingen opp: Client Mac ADDR: 00 04 61 49 53 cc Guid: FFFFFFFF-FFFF-FFFF-FFFF-FFFFFFFFFFFF PXE-E53: No boot filename recived PXE-MOF: Exiting PXE ROM Invalid partition table Har forsøkt å formatere en rekke ganger etter dette, men samme feil meldingen kommer hver gang. Dataen starter opp normalt om Windows CD'n står i cd romen, men uten denne så kommer denne meldingen opp... Noen som vet hva feilen er? Info om maskinen: Windows XP pro engelsk Pentium 4 2,6Ghz 1024 MB ram 200gb western digital (system) 120gb Maxtor Epox hovedkort 8husker ikke hvilket) Endret 29. november 2005 av comsy Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Slå av LAN BOOT i biosen... Har slikt dritt på skolen vårs også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå