poffer Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Prøver meg igjen. I forrige innlegget manglet teksten av en eller annen merkelig grunn.... Er det bare å laste ned siste drivere og kjøre disse eller må jeg avinnstallere de gamle først? Har ikke lyst å bruke driver cleaner pga crash forrige gang jeg brukte dette programmet..... (nividia drivere) Lenke til kommentar
Dozer_ Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Skal ikke være nødvendig å slette de gamle først, har jeg aldri gjort på mitt gamle ATI kort ihvertfall, er bare å kjøre innstallasjonen så de oppdaterer seg... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 (endret) gå inn på kontrol-panelet, og så gå inn på legg til eller fjern programmer...avinstaler de gamle driverne og så legger du inn de nye. Du bør avinstalere de gamle først, så du kan være sikker på å få en clean install av de nye Endret 29. november 2005 av Fluesopp Lenke til kommentar
Dozer_ Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Du bør, men du _må_ vel ikke? Lenke til kommentar
Dozer_ Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 (endret) Du bør, men du _må_ vel ikke? Hva kan i så fall skje? obs, det ble visst en dobbel det ja, var ikke med meningen.. Endret 29. november 2005 av Dozer_ Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Det er ingenting man må Jeg gir mitt råd og du gir ditt råd....han kan like godt gjøre det du sier, alt etter hva man gidder Det som kan skje er at man kan få litt problemer med driverne hvis man er uheldig...... Lenke til kommentar
Dozer_ Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Oiki kanskje jeg og skal begynne å gjøre det, sånn just in case, har aldri hørt om slike problemer før skjønner du... Lenke til kommentar
poffer Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 Ok, takk for svar!! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 har hørt om mange som gjør som deg også, men så kommer de på forskjellige forum og har div. problemer...noen av problemene blir retta opp av en fin clean instalering av drivere Lenke til kommentar
viper44 Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Avinnstaller gamle drivere først. Har erfart flere ganger tidligere at driverinnstillingene ikke fungerer rett, etter å ha innstallert over de gamle driverne. Feks lot det seg ikke gjøre å slå av/på AA osv. Lenke til kommentar
poffer Skrevet 30. november 2005 Forfatter Del Skrevet 30. november 2005 gå inn på kontrol-panelet, og så gå inn på legg til eller fjern programmer...avinstaler de gamle driverne og så legger du inn de nye.Du bør avinstalere de gamle først, så du kan være sikker på å få en clean install av de nye 5227219[/snapback] Har et lite problem... Finner ikke nvidia driverene til skjermkortet på "legg til eller fjern programmer" Finner "nvidia drivers" men disse var der før jeg innstallerte skjermkortet. Hvis jeg ikke husker feil har jeg avsinnstallert disse en gang tidligere og da forsvant nett tilgangen + endel andre ting.... Tror det ligger noen "ethernett driver" o.l under disse... Noen andre måter å avinnstallere gamle drivere på? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Kan jo si det jeg gjør, gå inn på fjern programmer, avinstalerer Nvidia drivers, restarter, legger inn de nye (jeg bruker også Driver Cleaner) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå