Gå til innhold

noen bra/dårlige erfaringer med databutikken

Anbefalte innlegg

som emmetittel sier jeg har sett noen ok tilbud hos den butikken og ønsker og handle

bare det at jeg kjenner ikke noen som har gjort det før og er derfor litt forsiktig

noen erfaringer fra dere på hw forumet?

håper på svar

vennlig hilsen "usæl" :D

Endret av usæl-gesæl
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
som emmetittel sier jeg har sett noen ok tilbud hos den butikken og ønsker og handle

bare det at jeg kjenner ikke noen som har gjort det før og er derfor  litt forsiktig

noen erfaringer fra dere på hw forumet?

håper på svar

vennlig hilsen "usæl" :D

5227104[/snapback]

ja, og du bør ikke bestille noe som ikke er på lager. ellers ok.

Lenke til kommentar

Hvis det er www.databutikken.com du tenker på, så har jeg handla der et par ganger, da pga lavere pris enn konkurentene. Rask levering ihvertfall. Max 3 dager (alle varene var da på lager). Eneste 'minuset' (den gang) var at de ikke leverte "hjem på kvelden", men det er mulig de har den muligheten nå....

mvh

Pantera

Lenke til kommentar
Hvis det er www.databutikken.com du tenker på, så har jeg handla der et par ganger, da pga lavere pris enn konkurentene. Rask levering ihvertfall. Max 3 dager (alle varene var da på lager). Eneste 'minuset' (den gang) var at de ikke leverte "hjem på kvelden", men det er mulig de har den muligheten nå....

mvh

Pantera

5231203[/snapback]

det var den jeg tenkte på i hvertfall...

Lenke til kommentar
er helt greit der.. du burde heller gå til DigitalImpuls som ligger litt lenger bort i gaten. omtrent det samme vareutvalget, samme priser og mye bedre service

5228728[/snapback]

Du tenkte på datakjeden du...

Til trådstarter: Hold deg langt unna Databutikken... 0 service. De ligger dessuten i Sverige. Les litt i Webshopguide.

Neste gang, prøv å poste i Hardware-Webshoperfaringer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...