usæl-gesæl Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 (endret) som emmetittel sier jeg har sett noen ok tilbud hos den butikken og ønsker og handle bare det at jeg kjenner ikke noen som har gjort det før og er derfor litt forsiktig noen erfaringer fra dere på hw forumet? håper på svar vennlig hilsen "usæl" Endret 29. november 2005 av usæl-gesæl Lenke til kommentar
runjohan Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 som emmetittel sier jeg har sett noen ok tilbud hos den butikken og ønsker og handlebare det at jeg kjenner ikke noen som har gjort det før og er derfor litt forsiktig noen erfaringer fra dere på hw forumet? håper på svar vennlig hilsen "usæl" 5227104[/snapback] ja, og du bør ikke bestille noe som ikke er på lager. ellers ok. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 er helt greit der.. du burde heller gå til DigitalImpuls som ligger litt lenger bort i gaten. omtrent det samme vareutvalget, samme priser og mye bedre service Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Hvis det er www.databutikken.com du tenker på, så har jeg handla der et par ganger, da pga lavere pris enn konkurentene. Rask levering ihvertfall. Max 3 dager (alle varene var da på lager). Eneste 'minuset' (den gang) var at de ikke leverte "hjem på kvelden", men det er mulig de har den muligheten nå.... mvh Pantera Lenke til kommentar
runjohan Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Hvis det er www.databutikken.com du tenker på, så har jeg handla der et par ganger, da pga lavere pris enn konkurentene. Rask levering ihvertfall. Max 3 dager (alle varene var da på lager). Eneste 'minuset' (den gang) var at de ikke leverte "hjem på kvelden", men det er mulig de har den muligheten nå.... mvh Pantera 5231203[/snapback] det var den jeg tenkte på i hvertfall... Lenke til kommentar
usæl-gesæl Skrevet 30. november 2005 Forfatter Del Skrevet 30. november 2005 jo det stemmer var den jeg mente.tenkte og bestille over nett og prisen på det jeg skulle ha slo de konkurentene godt på takker for svar folkens Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 er helt greit der.. du burde heller gå til DigitalImpuls som ligger litt lenger bort i gaten. omtrent det samme vareutvalget, samme priser og mye bedre service 5228728[/snapback] Du tenkte på datakjeden du... Til trådstarter: Hold deg langt unna Databutikken... 0 service. De ligger dessuten i Sverige. Les litt i Webshopguide. Neste gang, prøv å poste i Hardware-Webshoperfaringer. Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) Kanskje ikke lurt å komme med slik info. her. Uansett, jeg har bare gode erfaringer med databutikken. Har ikke hatt noe kontatk med support der though.. Endret 1. desember 2005 av Rippo Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Har brukt butikken og ikke opplevd noe problemer, fraktpris kan være litt høy eneste.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå