cbirdman Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Hei. Jeg har nettopp "brukt opp" en matrox parhelia og er på jakt etter et nytt skjermkort. Skjermkortet jeg er på jakt etter bør ha: Støtte for 2 skjermer (i minst 2560x1024 i 75hz) Ålreit 3d ytelse, helst med DirectX9 (parhelia støttet ingeting og hadde skuffende 3d) Forholdsvis stillegående. prisklasse: 1000 - 3000 kr. Jeg bruker datamaskinen mest til film/video redigering og etterarbeid (avid, premiere pro, after effects, Digital fusion), men skulle gjerne ha brukt den samme maskinen til å spille spill. Er det noen som har noen tips? Det hadde vært fint om noen hadde erfaring med et skjermkort som jeg ser etter og kan fortelle hvordan det er i bruk. Alle kommentarer er velkomne! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 (endret) Etter en feil så slettet jeg dette innlegget og går nå å graver meg ned Endret 29. november 2005 av Fluesopp Lenke til kommentar
qrow Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Ikke noe poeng å bruke for mye.. http://www.paron.no/index.php?main_page=pr...oducts_id=35751 Dette er billig å bra.. Siden du hadde Parhelia, antar jeg at du ikke har pci-e på hovedkortet. trallala Lenke til kommentar
qrow Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 (endret) farsken dobbelpostering.. henger litt av og til Endret 29. november 2005 av qrow Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 jeg viste det:( jeg tok feil...sorry til trådstarter Lenke til kommentar
qrow Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Alle gjør feil vettu.. Jeg er helt sikkert ikke noe bedre.. Lenke til kommentar
cbirdman Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 (endret) Takk qrow Det er et rimelig og fint kort! Har du noen erfaringer med dual screen hos nvidia? Kan man kjøre overlay på begge skjermer? Har ati noen alternativer? Håper på så mange innspill som mulig her Og ja, jeg har ikke pci-e. Har agp Endret 29. november 2005 av cbirdman Lenke til kommentar
qrow Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Ja man kan kjøre overlay på begge skjermer. Dette støttes av alle nyere kort. Ati x800gt http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=313555&cks=PRL Nvidia kortet vil nok gi deg en del mer for pengene men. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå