Gå til innhold

Hvorfor er du avhengi av wow, i level 60?


Anbefalte innlegg

Det vet jeg.

 

Du spiller for å bli exalted her og der, for å få nye epic items og våpen slik at du blir en bedre spiller.

Av å være en bedre spiller, får du lettere tilgang til epic items i instances osv, og av å få bedre våpen der får du bedre våpen et annet sted.

Til slutt har du nesten det beste, og du spiller for å bli høyeste rank slik at du har det aller beste. Når du har blitt high warlord slutter du fordi da er du le

i av wow.

 

Tenkt på det noengang.. ?

Endret av jhj
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når jeg blir lei av en char, lager jeg en ny :D

 

Har nå 2 lvl 60 chars (mage & warrior), bra equippet.

 

Nå er det videre til en rogue. Atm lvl 45, og jeg bare elsker å ganke sammen med en lvl 45 rogue kompis. Målet er å få meg opp til 60 her og og få litt tier 1 (kanskje tier 2) equip på ham hvis jeg gidder, og bare ganke all day long. Elsker å plage.

 

Syns ikke high end instance'er er så veeldig kult etter du har tatt dem et par ganger. MC=booring.

Lenke til kommentar

Har sluttet å spille på min paladin av den grunnen. Jeg vet jo at uansett hvor mye jeg prøver får jeg ikke mest dkp i guildet, og jeg har ingen behov for å være spekket av epics. Har rett og slett andre ting å gjøre på Torsdager/Fredager men ikke så ofte på Søndager, men det skjer da også. Kunne tenkt meg ett nytt fint våpen da men. :)

Lenke til kommentar
Nå er det videre til en rogue. Atm lvl 45, og jeg bare elsker å ganke sammen med en lvl 45 rogue kompis. Målet er å få meg opp til 60 her og og få litt tier 1 (kanskje tier 2) equip på ham hvis jeg gidder, og bare ganke all day long. Elsker å plage.

5227660[/snapback]

 

Ja, det er jo "kjempekjekt" og bli ganka.. Greit nok det er sikkert kjekt og plaga andre spelare.

Men dersom man går rundt og dreper folk som er so mykje lavere lvl at dei ikkje eingang kan gjere motstand, er det bere dumt. Kva er poenget med å drepe folk som er grå for deg. Er bere ufattlig plagsomt. Eg vart ganka 3 ganger av ein lvl 60 orc hunter i dag. Heilt til eg fekk noken høg lvl alliance til og hjelpe meg, campa han liket mitt. Sånt øydelegger spelegleden!

Vart veldig Off-topic dette, sorry!

 

Topic: Mitt mål er og bli lvl 40, kjøpe meg mount, og begynne og spele med broren min og venna. Men er jaggu meg lei av og ligge på lvl 30 og bli ganka kver dag.

Er ikkje noke avhengig av dette spelet. Går på skulen kver dag, er med venner, speler fotball, fester osv. Flott spel på triste og kjedlige dager :thumbup:

Endret av scorpion87
Lenke til kommentar

Selfølgelig, men det er fortsatt et spill.

Mange av vennene mine er nesten ikke venner engang, dem er aldri på msn, tar aldri tlf. Svarer på melding en gang i ny og ne, eneste måten jeg får kontakt med dem er "whisper" i wow.

De andre vennene dems er heller ikke så gode venner lenger, dem er faktisk ikke så ofte på skolen heller..

Altså, når wow går utover damer, venner skole og ja.. det meste; Da må man begynne å tenke på å slutte.

Jeg har det flott med jenta mi, mange venner, trener ca 3-4 dager i uka og går på skolen vær dag, men jeg vil egentlig slutte fordi jeg tror at når jeg når level 60, blir jeg avhengi med en eneste gang. Og da mener jeg slutt på real-life avhengi.

 

Folk burde tenke seg litt om når dem tenker "Det gjør jo egentlig ikke noe at jeg er litt avhengi, hva kan det skade?"

Jo, nemlig at man blir mer og mer avhengi.

Det kommer flere og flere patcher, ny ekspansjons pakke og greier... så tenk dere litt om, og kanskje dropp å betal for neste mnd.

En pause er lurt

Lenke til kommentar
Nå er det videre til en rogue. Atm lvl 45, og jeg bare elsker å ganke sammen med en lvl 45 rogue kompis. Målet er å få meg opp til 60 her og og få litt tier 1 (kanskje tier 2) equip på ham hvis jeg gidder, og bare ganke all day long. Elsker å plage.

5227660[/snapback]

 

Ja, det er jo "kjempekjekt" og bli ganka.. Greit nok det er sikkert kjekt og plaga andre spelare.

Men dersom man går rundt og dreper folk som er so mykje lavere lvl at dei ikkje eingang kan gjere motstand, er det bere dumt. Kva er poenget med å drepe folk som er grå for deg. Er bere ufattlig plagsomt. Eg vart ganka 3 ganger av ein lvl 60 orc hunter i dag. Heilt til eg fekk noken høg lvl alliance til og hjelpe meg, campa han liket mitt. Sånt øydelegger spelegleden!

Vart veldig Off-topic dette, sorry!

 

Topic: Mitt mål er og bli lvl 40, kjøpe meg mount, og begynne og spele med broren min og venna. Men er jaggu meg lei av og ligge på lvl 30 og bli ganka kver dag.

5228587[/snapback]

 

 

Du VET at det måtte komme..

 

Cry more n00b, reroll PVE, learn2play osv osv..

Lenke til kommentar
Nå er det videre til en rogue. Atm lvl 45, og jeg bare elsker å ganke sammen med en lvl 45 rogue kompis. Målet er å få meg opp til 60 her og og få litt tier 1 (kanskje tier 2) equip på ham hvis jeg gidder, og bare ganke all day long. Elsker å plage.

5227660[/snapback]

 

Ja, det er jo "kjempekjekt" og bli ganka.. Greit nok det er sikkert kjekt og plaga andre spelare.

Men dersom man går rundt og dreper folk som er so mykje lavere lvl at dei ikkje eingang kan gjere motstand, er det bere dumt. Kva er poenget med å drepe folk som er grå for deg. Er bere ufattlig plagsomt. Eg vart ganka 3 ganger av ein lvl 60 orc hunter i dag. Heilt til eg fekk noken høg lvl alliance til og hjelpe meg, campa han liket mitt. Sånt øydelegger spelegleden!

Vart veldig Off-topic dette, sorry!

 

Topic: Mitt mål er og bli lvl 40, kjøpe meg mount, og begynne og spele med broren min og venna. Men er jaggu meg lei av og ligge på lvl 30 og bli ganka kver dag.

5228587[/snapback]

 

 

Du VET at det måtte komme..

 

Cry more n00b, reroll PVE, learn2play osv osv..

5228611[/snapback]

 

 

Huff.. Du hadde ikkje noke meir saklig og komme med? Eg kan fint spele druiden min, det er ikkje poenget. Btw sitt World Of Roguecraft? visst ikkje sjå den.

Lenke til kommentar

Det jeg vil si at hvis dere ikke liker ganking, ikke spill pvp. Jeg har blitt ganket utallige ganger selv, bryr meg ikke særlig om det. Blir jeg campet,henter jeg et par kompiser og camper dem igjen *10. Er vi heldige henter de flere folk, og vi får en skikkelig good fight.

 

PvP er BARE ganking, ingenting annet. At folk syter om slikt er helt utrolig.. HELT utrolig.. :roll:

 

Forresten, hvorfor syte om at du ikke liker spillet? Slutt å spill? Ikke vits å fortelle oss andre som liker wow, at du ikke syns det er gøy?

Endret av GodSlayer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...