chase Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 hei jeg sitter her og har kjempelyst å bestille noen varer fra frozencpu.com. spm 1: har noen erfaringer med denne nettbutikken? spm 2:går det an at de sender som presang og man slipper toll osv? spm 3: hvordan får du de til å sende som pakke? takk på forhånd Petter Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 hei jeg sitter her og har kjempelyst å bestille noen varer fra frozencpu.com. spm 1: har noen erfaringer med denne nettbutikken? spm 2:går det an at de sender som presang og man slipper toll osv? spm 3: hvordan får du de til å sende som pakke? takk på forhånd Petter 5226867[/snapback] Spm 1: Seriøs butikk. spm 2 og 3: ehm, Sende mail og spørre? Lenke til kommentar
Lucifer89 Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 du kan jo bestille for tusen kroner tollfritt eller no slikt og da kan du jo bestille i flere deler hvis ikke porto tar knekken på deg før krampa hehe Lenke til kommentar
chase Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 er det sant at man slipper toll og frakt hvis de sender det som presang? Petter Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 er det sant at man slipper toll og frakt hvis de sender det som presang? Petter 5228584[/snapback] Ja, men da må butikken merke den som en mindre verdi en det egentlig er. (under 1000kr?) Slik at vis pakken forsvinner får du bare det pakken er merket med og ikke den relle summen. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Greia er bare å komme med et godt nok argument til nettbutikken for at de i det hele tatt skal gidde å gjøre deg tjenesten! Men er det amerikansk moms? Isåfall slepper man jo å betale det også! Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Send mail du, med mindre noen har gjort det selv så tror jeg ikke så mange av oss her vet det. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 (endret) Send mail du, med mindre noen har gjort det selv så tror jeg ikke så mange av oss her vet det. 5231010[/snapback] Obs, Feil tråd Endret 30. november 2005 av Zevs_ Lenke til kommentar
chase Skrevet 30. november 2005 Forfatter Del Skrevet 30. november 2005 hallo sendte mail til de og de sa de skulle se hva de kunne gjøre. jeg tror bare man betaler mva inn i landet. mva= toll og moms? jeg bestilte noe sykkeldeler en gang når jeg drev med terrengsykling, da tok jeg prisen og frakten og ganget med 1.25 så fikk jeg den endelige prisen. det stemte også når jeg fikk pakken.. men zevs, har du gjort dette? og funket det? hvis det funker så er det jo en kjempedeal! hehe Petter Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 men zevs, har du gjort dette? og funket det? hvis det funker så er det jo en kjempedeal! hehe Petter 5231508[/snapback] Hehe, nei Svarte i feil tråd Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Begynte å lure litt på med den tollen.. Je ghar fått sponsa en Lightbus av Sunbeam, og de holder jo til i Taiwan eller no..? Hvordan blir det med toll og frakt da, veit ikke om jeg får det sponsa, de har ikke svart på den mailen enda... Blir det j*vli dyrt? Lenke til kommentar
gEnEsis_AiX Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Vil korregere litt her! Toll fritt grensa i norge er 200 KR... Det har den vært siden 1972/75, selv om vår "vakre" IDIOTISKE regjering lovde i valgkampen å høyne denne til 1000 kr... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) Velkommen til Norsk møkkapolitikk! En Lightbus fra Taiwan til Norge? De sender den isåfall sikkert fra et mer lokalt lager. Toll tipper jeg du må ta på egen kappe, men det er jo ikke så mye det er snakk om da. Edit: Kom på en ting. Toll? For noe som er gratis? Hehe.. Så det skal jo ikke være noe problem! Endret 1. desember 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Hehe, ja tenker på det at de kanskje sender den fra microplex elns? De selger jo den der! hehe ja, toll på no som er gratis kanke bli mye Da burde det ikke være noe problem Takk for svar Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Njaa, tviler på at de sender den fra en reseller. De har nok et annet lager her i nærheten. Eventuelt at de sender den igjennom Microplex om de skal bestille nye. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Okai, det tar sikkert litt tid uansett... har ventet ei stund nå, så håper bare den kommer snart Lenke til kommentar
chase Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2005 hmm kanskje jeg bare må betale toll da.. men når jeg bestilte noe annet fra utlandet så fraktet jeg det med DHL og de toller for deg... har det noe å si? blir det mer eller mindre toll? Petter Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Heller mer (de skal vel ha litt for den jobben også) vil jeg tro.. Lenke til kommentar
chase Skrevet 2. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2005 mhm Jeg kommer ikke til å frakte med DHL uansett nå fordi det var ikke en "option" på frozen' , selv om jeg var veldig fornøyd med frakten da jeg fikk den etter 2 dager på døren helt fra england Petter Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 England? Er det ikke USA de holder til i da? Har du bestilt fra frozencpu? =S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå