joku Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Har en Nokia 7710 og den har fungert helt fint, helt til en uke siden så vil den ikke vise noen av bildene lenger. Den sier bare "ukjent filformat" når jeg prøver å trykke på bildene. Det samme gjelder filmer i real one player. Men kan fint spille av filmer med smartmovie. Vet noen hva som feiler telefonen? Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Det var merkelig. Prøvd å "formaterer" eller "nullstille" mobilen? Lenke til kommentar
Tor Haakon Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Gjelder dette egene bilder du har tatt med ditt kamera også?? Lenke til kommentar
joku Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2005 Tenkte å formatere ja, ska prøve det. Ja. Det gjelder også bilder som er tatt med mobilen. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 har du prøvd å gi bilde nytt navn og skrive inn .jpg bak en gang til? Hadde det problemet med noen bilder på min SE P910i, men det løste seg ved å gi dem nytt navn Lenke til kommentar
joku Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 Alt har fikset seg nå. Eneste jeg måtte gjøre var å starte mobilen på nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå