Asle321 Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Noen som vet hvordan man lager force lightining i Adobe Photoshop, jeg har fundert på dette lenge, det er ganske vanskeligt har jeg hørt. Force Lightning er den klassiske Sith Lyn ilden fra Star Wars. Senator Palpatine eller Darth Sidious Har blitt sett med det mange ganger (for dem som ikke visste det) Vel, altså Force lightning i PS. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Google fann denne tutorialen. Den er dog for enkeltbilete, ikkje for filmstrips til bruk i film, men om du klarer å gjenskape den mange gonger med små endringar frå gong til gong, er det ein mogelegheit. Elles har Premiere Pro ein ferdig lyneffekt, men den er kanskje ikkje bra nok? Lenke til kommentar
Asle321 Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 Tusen Takk skal du ha det funket kjempe fint! Du er skikkelig Grei du ! Har du forresten prøvd det selv? Lenke til kommentar
amaril Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Jeg tror at vist du skal bruke dette i film, så kan du velge og eksportere film strip som bilder. Som du igjen kan åpne i PS, men dette tar tid. Hadde en gang en kamerat som gjorde det med en lys sverd fra Star Wars. Fant denne linken med diverse Star Wars tutorialen. Mvh Prod Lenke til kommentar
Asle321 Skrevet 30. november 2005 Forfatter Del Skrevet 30. november 2005 Ja, det tar sinnsykt med tid. Jeg skal få meg web cam. så skal jeg lage en sånnen video. Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Sjekk også ALAMDV2 som nå har gjenoppstått her: http://fxhome.com/effectslab/ Lenke til kommentar
Asle321 Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2005 Uff a meg, det koster penger jo:O litt dyrt og, jaja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå