ElvisP Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 JEg har nettop lastet ned demoen til Battlefield 1942, men hver gang jeg prøver å starte det så kommer jeg til "loading wake island" skjermen, men når den kommer sånn ca. 1/4 klikker det og jeg kommer tilbake til skrivebordet. :sad: :sad: :sad: Hilsen ElvisP Lenke til kommentar
xector1 Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 det er mange bugs i multiplayerdemoen foreksempel når jeg har spilt litt så kommer det: warning connections problem! også ti sekunder etterpå kommer det: disconnected from server. bare vent til selve spillet kommer ut du da har de nok fiksa på alle de bugsene. :wink: [ Denne Melding var redigert av: xector1 på 2002-09-01 12:09 ] Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 xector1: åssen linje kjørte du på da??? Lenke til kommentar
xector1 Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Quote: Den 2002-09-02 10:16, zandzpider skrev:xector1: åssen linje kjørte du på da??? jeg kjørte på 1024kbs inn 512kbut Lenke til kommentar
Guahtdim Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Ny multiplayer patch er ute for clienten. Hent ned og test http://www.3dgamers.com/dl/games/battlefie...ch_1.1.zip.html Lenke til kommentar
Reborn Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 hade nøyaktig samme prob prøv og oppgradre skjerm kortet du :wink: Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Heeey takk for den patchen, leita som en gal fordi spillet ikke ville virke idag, ble nervøs , og trodde de hadde dratt pluggen for demoen sånn at vi skulle få abstinenser og bli sprø! Tusen takk :grin: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå