Earendil Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Bedre, men burde ikkje brikkene være av samme merke? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Hvorfor? Hva slags "merke" er Apple-RAMen egentlig? Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 (endret) Crucial på 12" PB, såvidt eg har fått med meg. Kvifor: Etter det eg har lest her på forumet, så får ein betre ytelse av det å ha samme merke på brikkene. Endret 7. januar 2006 av Earendil Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Ofte er det jo nettopp andre leverandører som leverer minnebrikker til "de store" selskapene, så mens man kanskje tror man har "original-minne" under panseret kan det godt hende at det er minnebrikker til halve prisen. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Det er ikke sant. 5401328[/snapback] Å? Di begrunning imponerar meg. Ser helst at du bevis at bevis at eg tek feil, då eg også gjerne vil vite heilt sikkert kven som produserar minnet til Apple. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Jeg tror han sikter til din påstand om at minnebrikkene bør være av samme merke. Lenke til kommentar
eisa01 Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Crucial, altså? 5399200[/snapback] Nei, Apacer. At man får bedre ytelse av like brikker høres ut som tull for meg, det er du som hevder det og da må du bevise det. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Som sagt såg eg det på ein tråd her på forumet, og eg kan ikkje akkurat sei at eg har total oversikt over alle trådar eg les, derfor blir det ikkje meir enn ein påstand. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Som sagt såg eg det på ein tråd her på forumet, og eg kan ikkje akkurat sei at eg har total oversikt over alle trådar eg les, derfor blir det ikkje meir enn ein påstand. 5404116[/snapback] Men uansett, alle jeg kjenner som har oppgradert sine Macer samt en god del folk på Mac1 (som jeg for øvrig tror er nede?) har aldri tenkt på å kjøpe minne som er av samme "merke" som Apple-minnene. Så vidt jeg vet har ingen noe å klage over heller. Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 Å kjøpe ram fra apple er jo latterlig med tanke på prisen. Jeg betalte 849 kroner for 1GB DDR2 brikke fra komplett og den funker som bare det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå