Vizio Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Hei Noen som har eller vet hvor jeg finner akkorder til Madrugada og Ane Brun - Lift me? Hadde satt veldig stor pris på det Lenke til kommentar
levolac Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 (endret) Hei Noen som har eller vet hvor jeg finner akkorder til Madrugada og Ane Brun - Lift me? Hadde satt veldig stor pris på det 5226556[/snapback] (INTRO I F) VERS ----- F C (C - H - B) Lift me, lift me from the ground B Dm C And don't ever put me down, oh no B Dm And don't pick a fight with me C B F just flip a coin, my love, you have won REFRENG ------- C C7 F (Fsus) oh Love – slips her hand inside my hand C C7 B/C F oh Love – slips her hand inside my hand Dm B (evt Bmaj7) I don´t care if you don’t want me C C7 F I’m yours – I’m yours right now Resten av versene og refrengene har samme akkordsetting som det første så vidt jeg kan skjønne. Akkordene til solopartiet (etter andre refreng) er omtrent noe slik: Dm --- B --- C --- F Håper denne høres grei ut. edit: da har jeg fikset formateringa også. Endret 29. november 2005 av levolac Lenke til kommentar
Vizio Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 Tusen hjertlig takk! Gleder meg til å prøve den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå