magnusnilsen Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 (endret) Jeg skal på lan til helgen ogc trenger noen kjappe tips for hva jeg kan gjøre med mitt kabinett! Må få det ferdig til helgen! -Spraylakkering? -Plexiglass? Endret 30. november 2005 av magnusnilsen Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Det de fleste begynner med er jo et vindu i sidedøra, så kan du jo utvide med vindu/viftehull i toppen senere, Lakkering og evt lage en ny/pynte på fronten din. Men ettersom du skal ha det ferdig allerede til helga kan det nok lønne seg å bare lage vindu, lakkering bør du bruke lang tid på for å få et bra resultat, både med pussing, grunning, lakkering (og klarlakk). Bruk litt tid på å finne et motiv du er fornøyd med til sidevindu, slik at du ikke angrer deg etter en ukes tid. bruk også god tid på å skjære ut slik at det ikke blir noen unødvendige styggheter. kjøp deg også noen lys for å lyse opp kassa innvendig, men hold deg til èn farge. Kabelstrømper og strips er heller ikke å forakte, da et ryddig kabinett er mye penere å se på. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Det de fleste begynner med er jo et vindu i sidedøra, så kan du jo utvide med vindu/viftehull i toppen senere, Lakkering og evt lage en ny/pynte på fronten din. Men ettersom du skal ha det ferdig allerede til helga kan det nok lønne seg å bare lage vindu, lakkering bør du bruke lang tid på for å få et bra resultat, både med pussing, grunning, lakkering (og klarlakk). Bruk litt tid på å finne et motiv du er fornøyd med til sidevindu, slik at du ikke angrer deg etter en ukes tid. bruk også god tid på å skjære ut slik at det ikke blir noen unødvendige styggheter. kjøp deg også noen lys for å lyse opp kassa innvendig, men hold deg til èn farge. Kabelstrømper og strips er heller ikke å forakte, da et ryddig kabinett er mye penere å se på. 5226584[/snapback] What he said. Hastverk er faktisk lastverk. Ikke stress, da "taper" du bare penger, og materialer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå