E320CDI Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Hei, jeg trenger hjelp til å lage en forside til mitt proskjet på skolen!.. kan noen hjelpe meg.. jeg trenger det til fredag! men tidligst mulig, hvis noen kan hjelpe til. jeg legger ved ett bilde jeg skal bruke i forside. overskrift: Tverfaglig proskjet... laget av: Waqas Malik skal det stå i skiltet.. og klasse: 2K31 kan stå hvor som helst! håper på raskt tilbake meldig Lenke til kommentar
Tjodleik Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 (endret) Dengang jeg gikk i grunnskolen, var det vanlig å gjøre arbeidet selv.... Er det en ny praksis? "Hey! Hvorfor jobbe, når andre kan gjøre det for meg! Og dere; husk at det er en frist!" Endret 29. november 2005 av Tjodleik Lenke til kommentar
zany Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Hehe, her er mitt svar til deg... Det lønner seg å gjøre leksene sine selv! Så lykke til Lenke til kommentar
E320CDI Skrevet 30. november 2005 Forfatter Del Skrevet 30. november 2005 Hehe, her er mitt svar til deg...Det lønner seg å gjøre leksene sine selv! Så lykke til 5227203[/snapback] HEI, Tusen takk! men kan du fjerne det med gjør lekser PLEASE! Lenke til kommentar
E320CDI Skrevet 30. november 2005 Forfatter Del Skrevet 30. november 2005 (endret) Hehe :!: , Men det skal stå 2KT1 IKKE 2K31 TAKK! Endret 30. november 2005 av E320CDI Lenke til kommentar
BMP Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 (endret) Hei! Er det snakk om en A4 side eller? send meg mailadr. så skal jeg lage noen forslag til deg så kan vi snakkes videre på mail helt til du er fornøyd............ min mailadr er: [email protected] hilsen BMP Endret 30. november 2005 av BMP Lenke til kommentar
zany Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Ok, jeg kan godt fikse på det med klassen, jeg brukte bare det du hadde lagt ut av info helt i starten. Men da lurer jeg på om jeg må skifte på det her også...? " overskrift: Tverfaglig proskjet..." - Finn 1 feil Ånei du, jeg fjerner nok ikke "Gjør Leksene!" bare ved at du trygler. Her skal vi se skikkelig nedverdigende asslickin' hehe gi meg mailen din så skal jeg sende det til deg. -Peter- Lenke til kommentar
zany Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 ingen kommentar. jeg liker ikke når mas fører frem Lenke til kommentar
E320CDI Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2005 ingen kommentar. jeg liker ikke når mas fører frem 5234666[/snapback] TUSEN HJERTILIG TAKK! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå