FordF Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 (endret) Når jeg ser film på PCen, ser jeg filmen fint, men når det er koblet til TVen, blir ruta hvor Filmen vises, svart. Bruker VLC player. Lyd er det, men ikke bilde Kan se Desktopen ellers, er bare filmen som ikke vises. Noen som kanskje har noen ideer hva som kan være feil? Endret 29. november 2005 av FordF Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Hvilket skjermkort har du? Radeon? For da tror jeg at jeg vet hva problemet er... Høyreklikk skrivebordet, trykk egenskaper, deretter instillinger og avansert. Om du har radeon som meg... Så er det en fane øverst som heter "Overlegg" (iallefall på norsk). Trykk den og velg "Alternativer for kinoformat" Prøv deretter å velge "kinoformat" "samme som kildevideo" og se om det går da. Lenke til kommentar
FordF Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 (endret) Hvilket skjermkort har du? Radeon? For da tror jeg at jeg vet hva problemet er...Høyreklikk skrivebordet, trykk egenskaper, deretter instillinger og avansert. Om du har radeon som meg... Så er det en fane øverst som heter "Overlegg" (iallefall på norsk). Trykk den og velg "Alternativer for kinoformat" Prøv deretter å velge "kinoformat" "samme som kildevideo" og se om det går da. 5226365[/snapback] Er desverre ett GForce kort...... (Dermed funker ikke den løsningen) Men takker for ideen :-) Endret 29. november 2005 av FordF Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Hmm... okey, men det er noe i nærheten! Om det er kun bildet du ikke får.. Bildet fra filmen altså, så lenge du får fram medieavspilleren og lyd, så er det nok noe som jeg snakker om som stopper video.. Sjekk alle "video-ut" instillingene på avansert.. Lenke til kommentar
M-J Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 du må velga at pc'n skal være sekundær skjerm og tv'n primærskjerm! Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 du må velga at pc'n skal være sekundær skjerm og tv'n primærskjerm! 5226502[/snapback] Om du leser, så ser du at han kan se skrivebordet...og høre lyd.. det er bare ikke bildet på filmen som vises.. Og det er noe innstillinger til skjermkortet.. garantert! Lenke til kommentar
stompy Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 videooverlegg, med nvidia Kan det hjelpe? Lenke til kommentar
Blank_File Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Visst du har nVidia ikonet nede i "system tray". Du kan der velge klon skjerm, da er det viktig at du velger riktig rekkefølge. Riktig rekkefølge er TVen først. Lurer på hvor mange ganger min broder har ringt meg og spurt om dette! Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Kan du legge inn noen flere screens? Fra "Display Mode Timing" "Tools" Og gjerne inne på "Desktop Management". Er ikke sikkert det hjelper til så mye.. Men jeg vil bare vite hva som står der.. for å se om jeg kjenner igjen noe=) Kanskje det er bryet verdt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå