Rubino85 Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Så du var nyskjerrig nok til å sjekke hva dette emne måtte være :wink: hehe Men jeg har planer om å kjøpe ny datamaskin iløpet av 1-2 uker. men hva bør jeg kjøpe?? En p4 2.0GHz å klokke den til omtrent 2.6@GHz?? koster 1803 kr på billigste webshop. Eller en xp 2400+ til 1859 kr som overhodet er noe særli klokkbar?? Tror jeg vil gå for ett g4 ti 4400 til skjermkort. Er usikker i saken og håper på noen fornuftige svar. Lenke til kommentar
Günther Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Vel, jeg hadde kjøpt en xp 2400 +, tror den er meget klokkbar. Tomshardware folka klarte jo å klokke en 2600+(2.153ghz) til 2880mhz .. Og det er vel ikke så stor forskjell på dem . Dessuten bruker alle l33tsup3rh4xx0rz3rz AMD .. :wink: Lenke til kommentar
Rubino85 Skrevet 1. september 2002 Forfatter Del Skrevet 1. september 2002 Jaha. Men da hadde de vel noe av de beste kjøleviftenevannkjølingene for at den ikke skulle bli for varm. Også må man jo lukke den opp å masse annet bug for å klokke den... Lenke til kommentar
oycob Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 høres ikke ut som at du er så veldig hypp på å skaffe deg amd... hvorfor går du ikke bare for intel da??? *har selv amd :wink:* Lenke til kommentar
Rubino85 Skrevet 1. september 2002 Forfatter Del Skrevet 1. september 2002 Vet ikke egentli. kommer det noen pris reduksjon på den snart?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå