Pandemonium Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Hei! Hver gang etter at jeg har spilt, har skjermen en såkalt "blackout", som varer i ca 1 sekund, før alt er normalt igjen. Lurer på hva dette kan komme av. Har nyeste drivere til et PowerColor Radeon X850PRO VIVO. Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Når du avslutter spillene mener du? Det er mest sannsynlig at skjermen bare endrer oppløsning. F.eks. om du til vanlig har 1024x768 på skrivebordet, og kanskje spiller med lav oppløsning (800x600) så vil maskinen automatisk skifte oppløsning når du avslutter spillet og går tilbake til skrivebordet. Lenke til kommentar
Pandemonium Skrevet 30. november 2005 Forfatter Del Skrevet 30. november 2005 Nei, jeg kommer til skrivebordet, så går det kanskje 5 sekunder, så blacker det ut i ca 1 sekund, før det går tilbake. Ingenting galt skjer, det er bare en smule plagsomt. Lenke til kommentar
Dozer_ Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 (endret) Jeg har på en måte det samme problemet, hver gang jeg gå inn i BF2, loader og kommer helt inn og skal begynne å spille, men så blacker alt ut. Det som er tingen er at bildet kommer faktisk ikke tilbake, må restarte pc'en for å få bilde igjen! Noen som vet noen mulige årsaker til dette? *Har 6800XT med nyeste driver* Endret 30. november 2005 av Dozer_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå