BigJackW Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 (endret) Kan noen hjelpe meg til legge til en knapp i dette skriptet som det står "Logg Inn" på? Edit: Tror jeg legger med index.php fila i stede jeg:P index.php Endret 29. november 2005 av BigJackW Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 Hvis du vil hvordan siden ser ut kan du gå på: www.vsoemlio.hotserv.dk Lenke til kommentar
cronic Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 <?<form action="loginaction.php" method="post"> <table cellspacing="0" cellpadding="0" border="0"> <tr><td>Brukernavn: </td><td><input name="bruker" type="text" size="30"></td></tr> <tr><td>Passord: </td><td><input name="passord" type="password" size="30"></td></tr> <tr><td></td><td><input type="submit" value="Login"></td></tr> </table> </form>?> Dette kan du sette rett inn på siden din... Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 Nei, jeg har egene .htaccess filer for loggin, så jeg skal bare gjøre slik at når jeg trykker "Logg Inn" skal jeg komme til det område der jeg vil at den skal komme Håper dere skjønner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå