Asle321 Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Jeg er en ganske fan av line tool, men det eneste problemet er at hver gang jeg bruker verktøyet på et lag lager den et nytt lag, noen som vet hvordan jeg kan få til å gjøre slutt på denne lag massen, jeg vet at du kan gå på flatten image, men da får jeg liksom ikke redigert/legge til effekter på strekene jeg har tegnet. Blir Glad For Hjelp! Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Er ikkje sikker på om det er akkurat dette du meiner, men eg seier det likevel: Får du fleire layers med strekar? I so fall kan du berre ta Merge Visible. Gjer alle layers som ikkje inneheld strekar usynlege (klikk på auget i layer-paletten), og velg Layers --> Merge Visible, eventuelt bruk hurtigtast Shift + Ctrl + E (meiner det var den...). Då vil du ha berre eitt layer med strekar, som du kan redigere for seg, leggje til filter osb. Lenke til kommentar
Asle321 Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 Beklager forklaringen min, men det er egentlig ikke det som er problemet, for hver strek opprettes det et nytt lag. altså, jeg har bakgrunns laget, jeg lager et nytt lag, der jeg vil ha ALLE strekene på, men når jeg streker opprettes det et nytt lag, for hver strek. Og hvis jeg går på flatten image eller merge visible så bler alle lagene tatt i sammen, hvis du forstår, derfor kan jeg ikke redigere Strekene Men hele bakgrunns bilde. *Puh* Håper du/dere forstår :!: Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Om du gjer bakgrunnsbiletet usynleg, so vil ikkje det verte merga med dei andre, når du tek Merge Visible. Om du tek Flatten Image, so vil alle layera verte slått saman til eitt, men når du tek Merge Visible vil berre dei synlege verte slått saman, medan resten er uendra. Lenke til kommentar
Asle321 Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 Oki! Tusen takk for hjelp!! ser vist ut som om du kan dette her med PS Veldig godt!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå