omr Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Jeg har fått min HTPC opp og gå, men er ikke helt fornøyd med brukergrensesnittet opp mot avspilling, opptak, musikk osv. Jeg vurderer å kjøpe MCE i norsk utgave, men jeg er søren ikke sikker. Litt av bakgrunnen til at MCE blir vurdert er for kvitte meg med mus og tastatur, og heller bruke en fjernkontroll. For tiden har eg en latmannshjelper fra Sapphire, kom med TV-kortet. Men den virker selvsagt ikke i andre program enn det som kom med fra produsenten. Noen tips eller synspunkter her? Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Koster vel en del for de MCE Pc'ene... Jeg har prøvd programmet... Liker det egentlig ikke i det hele tatt=/ Men det er jo meg da=P Lenke til kommentar
omr Skrevet 30. november 2005 Forfatter Del Skrevet 30. november 2005 Jeg går bare for programvaren til ca 1200 kroner og evt fjernkontrollen. Jeg har skjønt at hele programmet er et skall over XP, er det noen som har sett MCE som en add-on til XP? Lenke til kommentar
crusade Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Jeg går bare for programvaren til ca 1200 kroner og evt fjernkontrollen. Jeg har skjønt at hele programmet er et skall over XP, er det noen som har sett MCE som en add-on til XP? 5229908[/snapback] Det kjem ikkje som addon, men egen Windows MCE utgave. Den er tilnærmet identisk XP, men med MCE grensenitt som eit ekstra program.. må kjøpe heile greiene til 1200,- ja.. Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Jeg vil ikke si det er verdt det.. Prøv heller å finne et annet mediaprogram... Du vil liksom ikke ha noe spesielt mye utbytte av disse ekstra funksjonene... Lenke til kommentar
nomore Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Eg har prøvd MCE. Bygde meg ny HTPC til stua, og testet da med MCE på norsk. Rett etter at det var ferdig installert og eg fikk prøvd meg litt frem formaterte eg og la inn linux. Men dette er kun min subjektive mening... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå