NeX Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Har sett litt på - KOOLPC02 Koolance Miditower, vannkjølingssystem 2,359.00 tror foresten dem har nettopp satt ned prisen ett par hundre. Som selges på Microplex Jeg har veldig lyst på god kjøling uten at det lager mye lyd. Er dette et godt alternativ? Har dere andre gode forslag eller tips som kan hjelpe så er det velkommen. takker [ Denne Melding var redigert av: NeX på 2002-09-01 02:12 ] Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Jeg er meget fornøyd med det, jeg har cputemp på maks 30 grader, men du bør bytte ut viftene på toppen da de som er der bråker litt. Jeg bruker selv enermax vifter og nå er det nesten helt lydløst. Gode utbyggingsmuligheter med kjøling til det meste. Kan anbefales! Lenke til kommentar
inz@ne Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Kjøp deg heller ett kabinett og noen gode blokker og radiatorer. Mye bedre ytelse og støynivå enn det spinkle koolance skiten. Lenke til kommentar
NeX Skrevet 1. september 2002 Forfatter Del Skrevet 1. september 2002 hadde vert kjekt å vite hva som er gode vannblokker osv. Har ikke sett så mye på vannkjøling før så er litt n00b. kan noen gi meg et godt eksempel på noe jeg kunne kjøpe så var bedre en koolance toweret? Det er jo greit med ferdig bygga en slepper alt stresset, og det er fint montert. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Ta en titt på Magnum settet og gigant radiatoren som selges på 3dfxcool. Der har du nok noe av det råeste du får :smile: Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 ett ord: VapoChill. Eller ett til: Prometeia Lenke til kommentar
inz@ne Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Danger den blokker er gode. Lenke til kommentar
NeX Skrevet 1. september 2002 Forfatter Del Skrevet 1. september 2002 Traskas og inzane hvor finner jeg disse varene? Lenke til kommentar
inz@ne Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 http://www.netconnection.no http://www.3dfxcool.no Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Sist jeg så Vapochill var på http://www.3dfxcool.no men det ser ut som de har tatt det ut av varesortimentet. Hvis du sender en epost eller ringer de så kan de sikkert hjelpe deg å få tak i ett tenker jeg... eneste er at det koster ca 6000,- da men.... Men da får du masse for pengene allikevel... Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Koolance er fullt brukbart. Du for mye "kjøling" for pengene. Viftestyring, pumper, og ikke minst kabinett til en grei sum. Men selv om du for mye kjøling, så betyr det nok ikke mye _god_ kjøling. Du for et kraftigere, og mer stillegående system med løse komponenter. Men du må også kanskje betale litt mer hvis du skal ha et nytt kabinett i samme slengen. Monteringsjobben kommer selvfølgelig i tilegg. Lenke til kommentar
NeX Skrevet 1. september 2002 Forfatter Del Skrevet 1. september 2002 Jeg vurderer nå å kjøpe et chieftec tower, Magnum settet og gigant radiatoren dette vil koste rundt 3000-3500 som ikke er SÅ galt. hvordan hørtes det ut? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 NeX, vel jeg skal spise capsen min på TG03 om ikke Magnum blokka slår DangerDen Maze3 og gigant radiatoren er veldig bra, men husk vifter på den :wink: Lenke til kommentar
NeX Skrevet 1. september 2002 Forfatter Del Skrevet 1. september 2002 Hehe det hørtes bra ut :wink: Siste spørsmålet blir vel er dette jævli vanskelig å montere? Lenke til kommentar
inz@ne Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 nei, det er bare å kjøre innpå slangene og klemme iveg med slangeklemmene. hvis du har råd, så anbefaler jeg deg å kjøpe silikonslanger. de er mye lettere å bøye, er mer solide og gjør det vanskeligere å få lekkasjer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå