Doogle Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 (endret) Såvidt jeg kan lese ut fra dine tidligere poster, har du 4:3 tv og kabel fra UPC. Da har du 99% sikkert ikke digitalt mottak. Da vet jeg ikke om du kunne nyttiggjort deg 16:9-sendinger i det hele tatt, om du hadde hatt en widescreen-tv. Det vet kanskje noen andre? 5236199[/snapback] Man må ha dekoder hos UPC for å få digitale sendinger - er vel verdt det forøvrig, ihvertfall hos meg er bildet markant bedre også på de kanalene som ellers ligger ute gratis (som man kan ta inn uten dekoder altså). I tillegg støttes 16:9 ordentlig fra dekoderen selvfølgelig. Endret 3. desember 2005 av Doogle Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Ta bort TV-spill. DVDer ser man jo ikke så ofte. De fleste bruker TVen til å se TV-programmer! Og der sendes vel nesten alt i 4:3? Så per i dag må vel widescreen være bare en plage...eller? 5226124[/snapback] Tja.. Personlig bruker jeg TV'en 90% av tiden til å se film og spille. Ser nesten ikke på TV lenger. Serier jeg vil se, laster jeg ned, og mesteparten av dem er i WS. Så for min del er ikke WS noen plage. Lenke til kommentar
Polardegos Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Konklusjonen er vel at hvorvidt man har glede av en WS-TV avhenger av hva man bruker den til. For den som ikke ser på kringkastet fjernsyn spiller det jo fint liten rolle hvilket tv-format som kringkastes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå