FranzJosef Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Regner kun den fullpakka som aktuell. Prisguiden til hw.no funker svært dårlig her, den finner bare dyre. Både lefdal og elkjøp (ja, jeg vet de ikke er med i prisguiden) har jo mye billigere! Så noen som har sett noe enda billigere enn 2900,- for fullversjonen (2000,- for core)? Lenke til kommentar
trondtrond Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 nope, tror nok elkjøp trekker det lengste strået når det gjelder å være billigst her du! Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Jepp, du finner den nok ikke billigere enn den hos elkjøp (med mindre du vil ha en brukt eller feilprodusert). Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 elkjøp taper jo på å selge 360... akkurat som microsoft. så begge de to taper på det Lenke til kommentar
Tinmar Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Synd for dem, bra for oss Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 har jeg råd (og hvis dem fortsatt har tilbudet(?)) den 9. des, så tror jeg faktisk skal kjøpe meg en . Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 elkjøp taper ca 400 per konsoll premium med den prisen her. i usa så var innkjøps pris for butikkene 381 $ og som kjent så ble den solgt for 399.$. Lenke til kommentar
FranzJosef Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 Fra hvilket hold kommer det at de taper på å selge? Reliabiliteten av det blir jeg uhyre skeptisk til for å si det mildt! Jeg tror man skal slite for å få solgt disse noe særlig dyrere etter at Elkjøp (OG Lefdal!) har satt standarden. Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Ok, jeg skal slippe bomben. Jeg kjenner daglig leder på EBgames på Byporten og de kommer til å kjøre en kampanje hvor du kan bytte inn xboxen din og et X antall spill til en MEGET bra pris på Xbox 360. Sånn som de pleier å gjøre med PS2 og diverse spill. Skal egentlig ikke snakke om det ,men for de som er interessert og har lyst til å kvitte seg med xboxen så kan dere vurdere det =) Vurderer og gjøre dette, men jeg skal vente og se hva prisen blir da på Xbox 360 og om det er Premium Edition (har ikke fått svar på det) Kanskje selge allt på QXL, jeg får se.. Lenke til kommentar
FranzJosef Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 Jøss, det hørtes jo kjempesmart ut. Sikkert veldig vanskelig å få solgt gamle xboxer akkurat nå. Men da får man vel allikevel bare småpenger igjen for den da? Omtrent som å bytte inn en bruktbil? Hva med min xbox som er modifisert, dvs. loddet antar jeg. Får jeg byttet inn den? Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Har du ikke sett på tilbudene Ebgames har kjørt før ?? Bytt inn gammle PS2, 5 spill og få PSslim versjonen til en billig penge (eller gratis) Skal du drive butikk så skal du drive butikk. De må jo tjene på det. Men mange gir sikkert F, fordi det er vanskelig å selge Xboxen sin og spilla sine så da kan du levere dette til Ebgames og noe spill å få den til en hyggerlig pris. Modet xbox, tviler jeg på. Tror ikke akkurat de sjekker dette, sånn spot on, men de ser jo om maskinen din funker. =) Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 (endret) Ok, jeg skal slippe bomben. Jeg kjenner daglig leder på EBgames på Byporten og de kommer til å kjøre en kampanje hvor du kan bytte inn xboxen din og et X antall spill til en MEGET bra pris på Xbox 360. Sånn som de pleier å gjøre med PS2 og diverse spill. Skal egentlig ikke snakke om det ,men for de som er interessert og har lyst til å kvitte seg med xboxen så kan dere vurdere det =) Vurderer og gjøre dette, men jeg skal vente og se hva prisen blir da på Xbox 360 og om det er Premium Edition (har ikke fått svar på det) Kanskje selge allt på QXL, jeg får se.. 5228667[/snapback] Det er ikke noe spesielt bombe. Beklageligvis så trenger min Xbox for å kjøre de spilla som 360en ikke kan spille, som f.eks Burnout 3, MechAssault 1+2, Splinter Cell og Heroes of the Pacific. Øystein Endret 29. november 2005 av ØysteinT Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Ok, jeg skal slippe bomben. Jeg kjenner daglig leder på EBgames på Byporten og de kommer til å kjøre en kampanje hvor du kan bytte inn xboxen din og et X antall spill til en MEGET bra pris på Xbox 360. Sånn som de pleier å gjøre med PS2 og diverse spill. Skal egentlig ikke snakke om det ,men for de som er interessert og har lyst til å kvitte seg med xboxen så kan dere vurdere det =) Vurderer og gjøre dette, men jeg skal vente og se hva prisen blir da på Xbox 360 og om det er Premium Edition (har ikke fått svar på det) Kanskje selge allt på QXL, jeg får se.. 5228667[/snapback] Det er ikke noe spesielt bombe. Beklageligvis så trenger min Xbox for å kjøre de spilla som 360en ikke kan spille, som f.eks Burnout 3 og Heroes of the Pacific. Øystein 5228816[/snapback] a fuck it ! Kvitt deg med Xbox spilla dine, selg dem. Og kjøp heller Burnout på 360 når det kommer ut Halo etc kan du jo beholde og spille på 360 ! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Fra hvilket hold kommer det at de taper på å selge? Reliabiliteten av det blir jeg uhyre skeptisk til for å si det mildt! Jeg tror man skal slite for å få solgt disse noe særlig dyrere etter at Elkjøp (OG Lefdal!) har satt standarden. 5228568[/snapback] Fordi innkjøps prisen er kun 18$ mindre enn utsalgspris i usa, da tviler jeg sterkt på at elkjøp har fått en bedre deal enn de gigantiske kjedene i usa. mener det var en fra best buy som nevnte denne prisen. når da elkjøp selger den for 500 kr under vanlig utsalgspris sier det seg selv at de tar på seg et tap for å trekke kunder. men dette tilbudet kommer ikke til å vare særlig lenge. Core versjonen til 1895,- er jo tilogmed under US utsalgspris, og det er etter at norsk moms er lagt til ! hvis du ikke tror på det kan jeg godt spørre en jeg kjenner på elkjøp. jeg er 110% sikker på at de taper noen hundrelapper pr maskin hvertfall. hvis ikke MS har gitt dem en god deal på et parti til lanseringen. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 det er sant.. de taper på det.. de kommer til å tjene inn igjen disse pengene på spill vi kjøper med kontrollen og diverse utstyr. hvorfor de har priset den så lavt som de har gjort, skjønner jeg egentlig ikke, de hadde garantert fått solgt alle om de hadde vært 4-500 kr dyrere.. Lenke til kommentar
FranzJosef Skrevet 30. november 2005 Forfatter Del Skrevet 30. november 2005 Ja, takk spør gjerne! For jeg tror ikke det dugg på det. Hvorfor i all verden skulle de være så dumme å selge med flere hundre kroner i tap? De har da ingen garanti for at folk kjøper spill også hos Elkjøp. Tvert i mot så selger jo alle spill, til og med Narvesen. Lenke til kommentar
Doogle Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 (endret) Ja, takk spør gjerne! For jeg tror ikke det dugg på det. Hvorfor i all verden skulle de være så dumme å selge med flere hundre kroner i tap?5229158[/snapback] For å trekke kunder. Kunder som gjerne kjøper et par spill og litt ekstrautstyr samtidig. I tillegg er det jo imagebygging; det å oppfattes som den med best pris hos mange er verdt mye på sikt. Folk handler jo mye mer Elkjøp-aktige-produkter enn bare en konsoll i løpet av livet sitt. Bare vent til du skal innrede en leilighet med komfyr, kjøleskap, micro, oppvaskmaskin, tørketrommel, vaskemaskin +++ - da flyr (ti)tusenlappene fort, og kanskje de flyr nettopp hos Elkjøp siden du har fått et bra inntrykk prismessig av dem. Tror nok en del av lokketilbudene til Elkjøp er ganske så skrapet - og noen selger de sikkert med tap. Mannen til en kollega av meg jobber i Elkjøp-gruppen og de råeste tilbudene får ikke de ansatte en krone i rabatt på. Endret 30. november 2005 av Doogle Lenke til kommentar
FranzJosef Skrevet 30. november 2005 Forfatter Del Skrevet 30. november 2005 Tror dette handler mye om rykter. Ting som koster flere tusen kroner skal det vanskelig tenkes at de ikke går i pluss på. Jeg har hørt argumenter om at 360 er alt for dyr f.eks. Tviler på at det er vanlig at de går i minus. Dette med å markedsføre seg som billigst har noe for seg, men tror helt sikkert ikke de tar sjansen på å selge noe særlig med tap. Hva om de skulle selge 10 ganger mer enn forventet? De er jo pliktig å ha varene en viss tid i salg som de reklamerer med. Ja, jeg skal snart innrede et rekkehus. Og jeg er selvfølgelig ikke så dum at jeg handler alt hos første og beste. Her er det mangfoldige tusener å spare på hver eneste ting jeg handler. Samme komfyren kan fort være 2 tusen billigere et annet sted. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 FranzJosef: Hør etter når voksne folk prater til deg. Jeg, sammen med flere andre Elkjøp-ansatte på dette forumet, kan bekrefte for deg, her og nå, at Elkjøp/Lefdal selger Xbox360 med tap. Faktisk så mye at minusen i hjørnet er betydelig. Hva er det du har imot andre? Siden du tydeligvis ikke tror på ett ord av det som blir sagt? Lenke til kommentar
Doogle Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 (endret) De er jo pliktig å ha varene en viss tid i salg som de reklamerer med. Langt i fra - mange av supertilbudene deres er merket med at deres leveringsgaranti ikke gjelder. Les den lille skriften nederst på siden i kundeavisen når det gjelder 360en f.eks: BEGRENSET ANTALL - På dette produktet gjelder ikke vår 3 dagers annonsegaranti. Maks 1 pr. kunde. Endret 30. november 2005 av Doogle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå