FranzJosef Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Det lurer jeg på..som sikkert alle andre... Jeg så det var en tråd lenger ned med en link, men den funket ikke. Derfor prøver jeg allikevel.. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=493490 Lenke til kommentar
ct Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Jeg har brukt AVG Antivirus i noen år og er veldig fornøyd med det, men vet ikke om det er det beste... Lenke til kommentar
FranzJosef Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 Jeg har brukt AVG Antivirus i noen år og er veldig fornøyd med det, men vet ikke om det er det beste... 5226447[/snapback] Men det har fungert OK for deg? Har brukt det for flere år siden og da tok det ingenting og var bare tull.. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 det er mange som anbefaler Avast.. det er gratis og senker ikke systemrersene slik andre antivirus er kjent for å gjøre-... Lenke til kommentar
unwill Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Vil anbefale deg å lese denne tråden. Etter å ha fulgt med der siden den tråden ble opprettet har jeg merket at gratis-antivirus ikke er så veldig populært i Windows miljøet. Kan jo hende det er fordi de andre som "koster" ofte kommer sammen med PCen, ISP-abonementet, eller nettbanken osv. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Selv bruker jeg Avast og er storfornøyd.. Lenke til kommentar
Terumo Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Jeg bruker også AVG og syns at det virker greit, så jeg kan anbefale det. Terumo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå