runela Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Hvem er best av disse to kjølerne? http://www.psdata.no/ps.asp?it=114614&mlevel=011600 og http://www.psdata.no/ps.asp?it=112196&mlevel=011600 Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Vil anta lenke 2 Big Thyphoon. Se tester Her. Pros: Nesten lydløs God kjøling Cons Stor Ikke sikkert den passer ditt hovedkort. Du bør sjekke på produsents hjemmeside. Ser ingen tester av den andre kjøleren,prøv google. Opplysninger om støynivå er iallefall høyere, så om dette er viktig gå for Thyphoon. Du finner sikkert noen omtaler her på forumet også. Jeg har ingen personlige erfaringer med noen av dem! Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Jeg har nettopp fått meg den Thermaltake Big Typhoon kjøleren og tror at det er den beste kjøleren. Den kjøler ekstremt bra. Gå for den Men sjekk at den passer hovedkortet ditt, og at den får plass i kabinettet ditt for den er Diger! Lenke til kommentar
runela Skrevet 30. november 2005 Forfatter Del Skrevet 30. november 2005 Jeg har nettopp fått meg den Thermaltake Big Typhoon kjøleren og tror at det er den beste kjøleren. Den kjøler ekstremt bra. Gå for den Men sjekk at den passer hovedkortet ditt, og at den får plass i kabinettet ditt for den er Diger! 5229661[/snapback] Har et Chieftec Mesh Big Tower så det er nok nok STORT. Ser ut som jeg får plass til det på hovedkortet Lenke til kommentar
Wobokel Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 vet noen om den vil passe til asus a8n-sli delux og tt tsunami dream? Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 (endret) Ops. Feil tråd Endret 7. desember 2005 av Pixi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå