FranzJosef Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Tenkte meg noe med sånn omtrent midi-str. Vil ha dør, gjerne med glass. Skal være til ganske standard bruk, blir neppe noe voldsom spilling. Har løst liggende 512 MB RAM, rundt 100 giga harddisk, ca 1,7 ghz prosessor som jeg tenkte å bruke. Dette er knappe to år gammelt. Hvor mye watt trenger jeg da? Lenke til kommentar
zeLL91 Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Det her skal visst være bra... sånn ca 300 watt tipper jeg Lenke til kommentar
martinxx Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Her er et meget bra kabinett med god kjøling, plexi dør og meget god kvalitet. Viftene er også meget bra og stille Har et slikt selv og er meget fornøyd Du trenger ca. 300-400W tenker jeg Håper dette hjalp Lenke til kommentar
FranzJosef Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 (endret) Hvordan vet man om ting passer inni? Hovedkortet, strømforsyning f.eks. Ser det er kommentert av flere på komplett at de har kjøpt kabinettet og så har ting ikke passet.. det blir jo for dumt! Hva med dette da? Kabinett Får med strømforsyning også, så vet man at det passer. Var i hvertfall råbillig.. Endret 29. november 2005 av FranzJosef Lenke til kommentar
zeLL91 Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Det cooler master kabinettet skal være rå bra har lest masse tester av den og alt jeg hører er positivt. Skal selv kjøpe det snart og få moddet det litt med utskjært vindu på siden så det ser litt fetere ut Men har også lest tester på det Raidmax kabinettet du viser fram der. Noen sier masse positivt og andre sier negativt. Jeg vetke hva jeg skal tro fordi jeg har ikke kabinettet selv Men det er jo et "Plastic Fantastic" kabinett som 12 åringer alltids drar med på LAN. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 (endret) Folk har jammen begynt å overdrive strømforbruket til pcer _kraftig_. 400w for et steinaldersystem? Nei, 400w er faktisk nok til sli oppsett. Hva slags cpu er det? Skjermkortet? EDIT: Hvis du oppgir det så blir det lettere å beregne strømforbruket. Endret 30. november 2005 av sablabra Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 (endret) Har dette kabinettet: her Det fungerer veldig fint. Stilig kabinett med kjekt LCD-display. Ikke sidedør av glass her, så funker dårlig hvis du hadde planer om å sette inn kalde katoder eller lignende. Sats på stillegående vifter=) Trenger ikke så veldig mye watt her. Holder i massevis med 400w! Tror du finner en vifteguide på www.microplex.no med lydklipp=) Lykke til med kjøpet Endret 30. november 2005 av gHETTo Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 (glemte legge til ) Hvis du vil ha kabinett med katoder og neon-lys o.l.. Leit på www.microplex.no Har masse billige og "stilige" kabinetter der Lenke til kommentar
FranzJosef Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) Jeg skrev CPU (men feil). Men la oss ta utgangspunkt i følgende da; 1024 MB RAM, 3.0 Ghz prosessor, 120 giga harddisk Nå var det jo greit om en hadde et kabinett som kunne vare en stund også da. Som en kunne bytte ut og oppdatere komponenter litt etterhvert.. Jeg er overhodet ikke ute etter noe kabinett med noe dill dall som lys-greier innvendig! Kabinettet kommer til å gjemmes bort sannsynligvis. Men jeg vil gjerne ha dør! Og en som kan skyves helt opp så kommer skikkelig til. Og jeg synes det må være greit med strømforsyner inkl. Endret 1. desember 2005 av FranzJosef Lenke til kommentar
haakie Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Nå har jeg 3.2ghz 1024mb ram og 160gb.pluss masse annet stash. har 400w psu. Mvh -H- Lenke til kommentar
Krezzo Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 det holder med 300w, det er jeg veldig sikker på. men siden du snakker om å kanskje oppgradere den etter hvert, så er det jo greit og kjøpe en litt større PSU .. så slipper du å bytte den ut senere =) bare for si det: har en 300 watt no-name. kjører nVida 6600Gt, 3 hd, 1 dvd-rw, lys, 1024 ram, amd xp2500+ må innrømme at den går i lås ved bruk av 3dmark 05, tror det er PSU'n. lykke til Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Anbefaler DETTE pluss VINDU. Har bygd det for en kamerat nettopp og ble positivt overrasket.. Finner det også på SHG i sølv/sort til 801kr med 400w strømforsyning og inkludert døren. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Anbefaler DETTE pluss VINDU.Har bygd det for en kamerat nettopp og ble positivt overrasket.. Finner det også på SHG i sølv/sort til 801kr med 400w strømforsyning og inkludert døren. 5239984[/snapback] er ikke veldig pent da Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Jo, det er faktisk ganske pent, ser bedre ut i virkeligheten enn på bildet der, det oransje er metallic farget. Men min favoritt er sort/sølv versjonen selvsagt.. Lenke til kommentar
simlim Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Broren min har : https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=26391 det er et bra kabinett og billig med dør. Jeg har: https://prisguiden.no/produkt/3933 det er bra det og men, uten dør det følger med en kald katode Lenke til kommentar
simlim Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Broren min har : https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=26391 det er et bra kabinett og billig med dør. Jeg har: https://prisguiden.no/produkt/3933 det er bra det og men, uten dør det følger med en kald katode Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Kva med dette frå Antec? Virker ganske greit. Kjøp ein stillegåande PSU av F-S, 350W er vel greit å ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå