FranzJosef Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Lenge siden jeg har kjøpt kabinett med normal størrelse.. for meg ser det ut som alle de som er i hw.no sin prisguide er uten hovedkort, så det er vanlig nå til dags? Hvilke ting trenger man da sånn røft sett? Dvs. hvilke ting mangler som man må ha.. Lenke til kommentar
Kravik Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 (endret) Lenge siden jeg har kjøpt kabinett med normal størrelse..for meg ser det ut som alle de som er i hw.no sin prisguide er uten hovedkort, så det er vanlig nå til dags? Hvilke ting trenger man da sånn røft sett? Dvs. hvilke ting mangler som man må ha.. 5225973[/snapback] kabinett, er skallet til datamaskinen.. ergo må du i tilleg til "skallet", kjøpe en datamaskin.. aldrig sett hovedkort følge med ett kabinett.. du tenker kanskje på pakke pc'er? hender at strøm-forsyneren følger med i kabinett, dog,... men da står det spesifikt.. Endret 29. november 2005 av Gomp| Lenke til kommentar
radiated Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Et kabinett m/hovedkort går under kategorien barebones (noen som har forslag til et norsk ord for barebone?). Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Et kabinett m/hovedkort går under kategorien barebones (noen som har forslag til et norsk ord for barebone?). 5226928[/snapback] Halvfabrikat? Lenke til kommentar
kvase Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Et kabinett m/hovedkort går under kategorien barebones (noen som har forslag til et norsk ord for barebone?). 5226928[/snapback] Halvfabrikat? 5235384[/snapback] kvartfabrikat Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) *det var feilpost* Endret 1. desember 2005 av avas_2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå