Zippy_ Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Jeg har nettopp formatert pc-en min og innstallert windows. Men windows finner ikke driver for mitt trådløse nettverkskort. Den fant driveren med en gang før formateringen men den finner ikke noe som helst nå. Jeg har prøvd å brukt cd-en som fulgte med, funker ikke (når jeg kjører .exe filen på cd-en eller autokjører kommer et vindu opp i ca. et halvt sekund og så forsvinner det. Jeg har også prøvd å laste ned driveren fra nett (flyttet den med minnepenn). Den driveren fungere heller ikke. Det trådløse nettverkskortet er et linksys wireless pci adapter og det fungerte helt fint før jeg la inn windows på nytt. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Mulig du bør installere driver først for så å sette inn kortet. Finner du forresten noe tegn til kortet i enhetsbehandlingen? Hvis du gjør kan du prøve å installere driveren ved å dobbeltklikke på kortet og velg å installere driver Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Du bør iallefall som over her, sjekke at windows har funnet kortet. Det vil da komme fram som en enhet med et gult spørsmålstegn foran. Hvis ikke, ta kortet ut og inn i PCI sporet, for å se om det hjelper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå