BigJackW Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Kan noen ambefale en god projektør til ca. 7000-> -> 10000,- Har ikke så mye peiling på dette, kan godt hende jeg må legge ut litt mere penger til dette! Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 For 10000 får du en Panasonic PT-AE700 LCD-projektor med native 720p-oppløsning. Passer godt til både film og spill og nye spillkonsoller, og som førstegangskjøper vil du nok garantert bli fornøyd. Jeg regner med du må ha lerret i tillegg, og da sprekker jo budsjettet ditt med denne projektoren. Jeg anbefaler et grått 16:9-lerret til AE700. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 For 10000 får du en Panasonic PT-AE700 LCD-projektor med native 720p-oppløsning. Passer godt til både film og spill og nye spillkonsoller, og som førstegangskjøper vil du nok garantert bli fornøyd. Jeg regner med du må ha lerret i tillegg, og da sprekker jo budsjettet ditt med denne projektoren. Jeg anbefaler et grått 16:9-lerret til AE700. 5225630[/snapback] Jeg har en hvit vegg som jeg tenkte å kjøre bilde imot! Det må også gå an å henge projektøren i taket! Lenke til kommentar
pelle.c Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 lerret>hvit vegg def. fra ordboka: glatt, umønstret (bomulls)tøy har hittil ikke sett noen vegger som er så glatte at det ser bra ut å projisere bilde på de hvis du skal henge den i taket, må du kjøpe et stativ som du skrur fast i taket for så å skru fast projektoren i stativet mitt råd er å spare litt til til du har råd til projektor, lerret og stativ Lenke til kommentar
CFD Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Det fungerer greit å bruke en hvit vegg i starten ,men det er best å oppgradere til et lerret etterhvert. Det koster dog litt. Jeg har hatt bildet rett på veggen og flere kamerater sa "det er bare de kresne som bruker lerret". Men de måtte alikvell være enig at det var bedre med et lerret når jeg fikk det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå