SpkStrp Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Hijacker topic litt om det er greit. Har med psu å gjøre. forsøker å få tak i et brukt 9800 pro / 6600 gt til min maskin. Ingen av disse er jo spesielt kjent for å være lite strømkrevende. Har overklokket min p4 1.8 til 2.6 tror psu sliter litt, maskina suser i takt med hva maskinen gjør.. Når jeg trykker inn museknappen så dropper suselyden feks er dette tegn på at psu er like ved å ryke eller? Hadde du noen slike symptomer med gamle psuen dozer? Lenke til kommentar
Dozer_ Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2005 Nei, det eneste som var problemet var at med en gang jeg satt i gang bf2 så restarta maskinen. Hadde ikke noe andre problemer ved "vanlig" bruk av pc'en, klarte helt fint å komme seg gjennom 3d Mark 05 testen for eks. Skjønner fortsatt ikke helt hvordan det var, men foreløpig fungerer det helt utmerket.. Lenke til kommentar
EasyRaider Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 PS.Jeg har sett(målt) at klokkede system med tilvarende hardware drar rundt 300w ved full load.. Da en 300w PSU kan være "rated" ved max.. noe som ikke er vedvarende last sier det seg vel at det kan bli knapt under "heftig gaming".. 5264589[/snapback] La meg gjette, det er målt utvendig, altså mellom PSU og veggkontakt? PSUer skal være oppgitt som kontinuerlig effekt, ikke topp. Produsenter som oppgir maks kortvarig belastning er ikke til å stole på, best å unngå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå