Nitrius Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 (endret) Lurer på om det finnes en guide/faq på quoting her på forumet? Er greit å quote når du skal skrive en ny melding, men f.eks si at du har opprettet en post og skal redigere den fordi du glemte å quote noe, hvordan kan dette gjøres på en enkel måte da? Fant desverre ikke noe bedre sted å poste dette. Edit: En ting til, f.eks det er en del spørsmål i en og samme post, hvordan kan du da quote vært enkelt spørsmål på en enkles mulig måte slik at du kan svare rett under for hver quoting? Endret 29. november 2005 av Nitrius Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 (endret) For å sitere "manuelt" kan du skrive inn quote-taggen selv: [quote]Slik quoter man.[/quote] Det blir seende slik ut: Slik quoter man. For å sitere med navn skriver du [quote=Ola Nordmann]Hei, jeg heter Ola![/quote] Hei, jeg heter Ola! Endret 29. november 2005 av Rikky Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 Okay takk, det er kunne jeg, tenkte kansje det fantes en litt mer automatisk måte å gjøre det på i noen tilfeller, men uansett takk for tipset =) Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 hva med å trykke på Quote-knappen? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 hva med å trykke på Quote-knappen? 5225790[/snapback] Er fult klar over det også, men si du allerede har postet en post, så skal du redigere den fordi du skal quote noe, er det da en enklere måte enn å klippe og lime? Er dårlig til å forklare sorry for det er ikke så farlig egentlig men har sett noen som har quotet på en veldig fin måte, som jeg aldri helt har skjønt hvordan han/hun har fått det til. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Er fult klar over det også, men si du allerede har postet en post, så skal du redigere den fordi du skal quote noe, er det da en enklere måte enn å klippe og lime? det er nok ikke det. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 Er fult klar over det også, men si du allerede har postet en post, så skal du redigere den fordi du skal quote noe, er det da en enklere måte enn å klippe og lime? det er nok ikke det. 5225845[/snapback] Okay, da har jeg fått svar på det jeg var ute etter =) Takker så mye. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Flyttes over til tilbakemeldinger om forumet då det er der denne tråden hører heime. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Ser ut til at diskusjonen har dødd ut så lukker tråden for å holde det litt oversiktelig her inne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg