Iyon Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Hei, skriver en liten oppgave. Er interessant med noen kommentarer fra casemodderne selv akkurat nå, kort fortalt hvorfor de case-modder. Selvfølgelig nevnes ingen navn... Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Du kan bare nevne mitt navn Neida, Jeg casemodder fordi jeg selv vil tilpasse mitt f.eks kabinett. Få et penere utsennde, bedre kjøleegenskaper, Mer praktisk, og selvfølgelig fordi det er gøy! Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Jeg casemodder fordi jeg syns det er kult! Pluss at da kan man fikse på utseende sitt på pcn til hva man selv vil ;D Du kan personliggjøre kabinettet ditt, noe som er ganske kult syns jeg, i steden for å ha standardkabinetter som alle andre har ; p Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Gjør det fordi jeg er en kreativ sjel med mange idèer som må ut! Er dessuten veldig spennende fordi det er så uendelig mye du kan finne på, istedenfor å ha en vanlig, kjedelig, grått AOpen kabinett... Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Jeg vet simpelthen ikke. Det er en hobby som jeg har, og jeg gjør det fordi det er moro, og fordi jeg ser at jeg får ting til som ser/er vanskelige, men som med litt innsats og lesing går :)Kabinettet osv. ser også vanvittig mye bedre ut Lenke til kommentar
crapgame Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Gjør det fordi jeg elsker å bruke verktøy på en kreativ måte der man kan prøve å lage noe man ønsker seg og tilpasse det dine behov Lenke til kommentar
Behydro Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Jeg gjør det fordi jeg kan...... Lenke til kommentar
haakie Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Vet ikke hvorfor jeg gjør det, men etter jeg kom på dette frorumet har jeg bare begynt! Men tror nok de fleste modder litt for å brife, eller? Er jo litt kjekt på kompislan når du kommerlitt for sent og alle sitter der med laptoper og dell,hp,fs osv, så kommer du bort med ditt monster av en pc og begynner og spille... Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 (endret) Vet ikke hvorfor jeg gjør det, men etter jeg kom på dette frorumet har jeg bare begynt!Men tror nok de fleste modder litt for å brife, eller? Er jo litt kjekt på kompislan når du kommerlitt for sent og alle sitter der med laptoper og dell,hp,fs osv, så kommer du bort med ditt monster av en pc og begynner og spille... 5227833[/snapback] Can't beat the feeling Endret 30. november 2005 av king_of_kong Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 haakie: Hehe, ja.. Føler seg litt høyere da! Det er jo ikke noe galt i å briefe, så lenge man ikke overdriver. Kameraten min syntes jo det var SÅ grisetøft med neonwire'n under tastaturet mitt (finnes en tråd her om det!), men det var jo ikke svære greiene egentlig... Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 De fleste casemodderene modder vel fordi de vil forbedre eller personalisere utseendet på PC'en sin. Ha sin egen stil, sine egne farger og logoer. De fleste som liker å drive med PC liker vel et spesielt kabinett, og det kan man lage, ved å casemodde. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Liker å lage ting og bruke verktøy. Det er kjekt å ha en kasse ingen andre har, spesielt hvis den ser litt bra ut. Casemodding kan og forbedre støyproblemer, og få bedre lufting i kassen. Lenke til kommentar
haakie Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Må si meg enig der vågebu... Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 For å fikse de "feilene" på kabinettet, eller ordne ting man ikke er fornøyd med.. Veldig gøy når man får til ting..Casemodding er gøy.. Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 De to hovedgrunnene til mine tidliger case-modder har vært funksjonalitet og deretter utseende. Når jeg modder noe står bedre kjøling/mer stillegående/mulgihet for bedre ytelse i sentrum. Ser det bra ut attpåtil er det ingen ulempe, og hvis kompiser liker det blir jeg heller ikke sur. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Jeg gjør det fordi jeg syns det er gøy, og vil ha noe ikke alle de andre har Lenke til kommentar
sigen Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Jeg modder ikke mye, men når jeg modder, så er det på grunn av at jeg fikser det som jeg ikke liker helt med kabinettet mitt, lage det litt mer funksjonabelt (f.eks. kabelgjemming osv.) og både fordi jeg kan og vil Opppsumering: Mer funksjonabelt kabinett Praktisk Bedre kjøling Bedre utseende Fordi jeg vil Fordi jeg kan Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Jeg modder ikke mye, men når jeg modder, så er det på grunn av at jeg fikser det som jeg ikke liker helt med kabinettet mitt, lage det litt mer funksjonabelt (f.eks. kabelgjemming osv.) og både fordi jeg kan og vil Opppsumering: Mer funksjonabelt kabinett Praktisk Bedre kjøling Bedre utseende Fordi jeg vil Fordi jeg kan 5251879[/snapback] God oppsumering det der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå