Gå til innhold

Hvorfor Case-modder du?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke hvorfor jeg gjør det, men etter jeg kom på dette frorumet har jeg bare begynt!

Men tror nok de fleste modder litt for å brife, eller?

Er jo litt kjekt på kompislan når du kommerlitt for sent og alle sitter der med laptoper og dell,hp,fs osv, så kommer du bort med ditt monster av en pc og begynner og spille... :p

Lenke til kommentar
Vet ikke hvorfor jeg gjør det, men etter jeg kom på dette frorumet har jeg bare begynt!

Men tror nok de fleste modder litt for å brife, eller?

Er jo litt kjekt på kompislan når du kommerlitt for sent og alle sitter der med laptoper og dell,hp,fs osv, så kommer du bort med ditt monster av en pc og begynner og spille... :p

5227833[/snapback]

Can't beat the feeling :w00t:

Endret av king_of_kong
Lenke til kommentar

De fleste casemodderene modder vel fordi de vil forbedre eller personalisere utseendet på PC'en sin.

Ha sin egen stil, sine egne farger og logoer.

De fleste som liker å drive med PC liker vel et spesielt kabinett, og det kan man lage, ved å casemodde.

Lenke til kommentar

De to hovedgrunnene til mine tidliger case-modder har vært funksjonalitet og deretter utseende. Når jeg modder noe står bedre kjøling/mer stillegående/mulgihet for bedre ytelse i sentrum. Ser det bra ut attpåtil er det ingen ulempe, og hvis kompiser liker det blir jeg heller ikke sur.

Lenke til kommentar

Jeg modder ikke mye, men når jeg modder, så er det på grunn av at jeg fikser det som jeg ikke liker helt med kabinettet mitt, lage det litt mer funksjonabelt (f.eks. kabelgjemming osv.) og både fordi jeg kan og vil :thumbup:

Opppsumering:

Mer funksjonabelt kabinett

Praktisk

Bedre kjøling

Bedre utseende

Fordi jeg vil

Fordi jeg kan

Lenke til kommentar
Jeg modder ikke mye, men når jeg modder, så er det på grunn av at jeg fikser det som jeg ikke liker helt med kabinettet mitt, lage det litt mer funksjonabelt (f.eks. kabelgjemming osv.) og både fordi jeg kan og vil :thumbup:

Opppsumering:

Mer funksjonabelt kabinett

Praktisk

Bedre kjøling

Bedre utseende

Fordi jeg vil

Fordi jeg kan

5251879[/snapback]

God oppsumering det der :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...