AieM Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Hei jeg og ett søsken barn av meg har kjøpt helt ny data vi kjøpte XFX Geforce 6600GT 256 PCI-X kortet bare fordi vi hadde lyst på AMD Athlon X2 4400+ istenfor 3800+ men vi har ett slags "problem" jeg får bare 85 fps i cs og fettern min får bare 60 jeg sitter med en syncmaster 997MB med max 85hertz mens han sitter på en LG LCD skjerm med max 60hertz er det noen mulighet for at vi skal kunne sette opp fps'en høyere eller må vi leve med det vi har? mvh Daniel Lenke til kommentar
Fixit Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Grunnen til dette er nok at LG-skjermen ikke støtter større refreshrate i den oppløsningen dere har velgt. du har rett og slett en bedre skjerm. Eneste han kan gjøre er å senke oppløsningen, da vil han kunne øke antall hertz. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Skru av vsync vis det går. står vsync på kjører fps synkront med hz Lenke til kommentar
msulland Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Du trenger nok en dual 4400+ med SLI Nvidia 7800gtx hvis du er på jakt etter mer en det i fps CS er såpass nytt at det trenger alt av krefter det kan få Men seriøst: LCD har ikke høyrer mhz en 59 eller 60. Sånn er det bare. Kan jo slå av sync greine som vistnok skal være der i cs. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå