mobilfreek Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Øyh, ikke diss...han kan ikke noe for at det er et Bærumsfenomen. No offense. 5226628[/snapback] er fra bærum men bare jenter som lager sine egne logoer til og ha på gensere osv Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Made in <hvor dere er fra> 5244937[/snapback] Uten og være så veldig sikker i min sak. Så antar jeg Bærum, eller oslos beste vestkant. Jeg vet ikke hvorfor. 5248722[/snapback] Bærum (pappa betaler) HÆHÆ Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 haha, rått da!! vil ha sånn genser jeg og.. hvor får du kjøpt det?? Tips; The WankerZ! the nuaghty boys with there's toys! (utrolig dårlig i engelsk så ikke mobb ) made in bed! Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Jeg holder fremdeles på "The Legitimate Gentlemen's Club"... det er passe morsomt, og passe avansert til at folk ikke tar det med en gang. Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 (endret) Haha! Altså, hvorfor i guds navn skal dere ha gensre med "logoen" deres? Dere skal vel ikke starte et boyband? :o Lindeberg Dreamteams Sings Pretty In Pink! The new hit group from norway! 5229703[/snapback] Hadde en guttegjeng kalt seg for "Lindeberg Dreamteam", ville det nok endt ganske blodig for stakkars Lindeberg-gutta! Verste fall, sykehuset, og godt e no det Endret 5. desember 2005 av Arsenal_RULES Lenke til kommentar
drool Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 (endret) Hva med: -The cReW -The birdie birdie nam nam gang -Pals of <<stedsnavn,bydel>> -Raging savages hihi....back in barnehagen jo. Skal dere lage visitkort også? :!: Endret 5. desember 2005 av drool Lenke til kommentar
Randy Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Det første som slo meg, var Bamseklubben... Det eksisterer vel egentlig allerede en Bamseklubb, men tror kanskje dere er litt for gamle til å være med der, så da kan dere vel lage deres egen lille Bamseklubb?!? :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) Hva med "The 'Tards?" Endret 22. desember 2007 av Slettet-xwByZdFZ Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Syns det bør stå "Pappa Betalte! " jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 HP Dere kan stjele logoen deres og Lenke til kommentar
tommy007 Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 The Tards er vel det beste til nå. . Lenke til kommentar
kalli Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 "De kule gutta" Oh, the irony Lenke til kommentar
V_B Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Syns det bør stå "Pappa Betalte! " jeg Eller "Penger er pappir, og pappir har vi mye av crew" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå