Gå til innhold

drivere til seagate barracuda 300gb.

Anbefalte innlegg

er usikker på om dette ble rett postet.. tar en sjangs jeg..

men er det noen som kan gi meg en link eller noe lignende til seagate barracuda 300gb harddisk?? serial ata drivere som jeg kan få på en diskett da.. har prøvd med noe annet på diskett, da sto det bare at det manglet "AWDFLASH".. pliiss.. HJELP MEG!! ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

AWDFLASH er et program for å oppdatere Award-BIOSer, så hvis det er en BIOS-oppdatering det er snakk om, fortell oss hvilket hovedkort du har, og vi hjelper deg derfra.

S-ATA-drivere? Da må vi nok få vite hvilket hovedkort du har i denne situasjonen óg, slik at vi kan gi deg en link til den nyeste driveren.

Lenke til kommentar

Gå inn på linken og velg:

Produkt: Hovedkort

Sokkel: 939

Modellnavn: A8N5X

Trykk knappen "Søk"

Da får du opp en liste over drivere som skal brukes på ditt system.

Trykk på "drivere" og last ned nyeste versjon av begge driverene. (Audio-driveren merket 14.11.2005, brikkesett-driveren versjon 6,65 for WindowsXP)

Innstaller disse.

Det skulle fikse tingene ;)

Andre kjekke ting kan være under "utilities": Cool&Quiet Driver V1.2.2.2 for WinXP.

Lenke til kommentar

Nja, kanskje ikke akkurat sånn, men du er inne på noe.

Det er oftest 2 separate kontrollere på hovedkortet, og hver kontroller har 2 SATA kontakter.

Dene ene kontrolleren er integrert i chipset og burde virke uten driver. Den andre må enables i BIOS, og vil trenge driver.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...