Sti4n Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 (endret) Min maskin krasjet for noen dager siden, jeg ordnet dette prblemet ved å kjøre norton goback, når jeg startet maskinen igjen så var skjermkort drivere borte. Så jeg installerte de igjen, og når man er ferdig med intallasjon så må man restarte. Når maskinen slår seg på igjen så er driverne borte vekk, og jeg må installere driverne igjen Sånn fortsetter det bare Noen som vet hva dette kan være, og evt hva som må gjøres? *edit*: ikke bare denne tingen som har skjedd etter data krasja, får heller ikke brukt logitech wingman sett, Gaming software vil bare ikke finne ratt og pedal, men windows viser at de er der Endret 29. november 2005 av Supah89 Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Prøv å innstaller til en annen mappe! Vet ikke om det hjelper, men man vet jo aldri. Lenke til kommentar
Sti4n Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 Det ene problemet løste seg nå, når jeg installerte media canter drivere(har media center) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå