Clone baby Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 (endret) Hei. Har lenge brukt det interne lydkorte på hovedkortet mitt men ønsker noe med mer balanse over. Bruker nå ett relativt dyrt head sett med en hodetelefon forsterker imellom. Det er jo ikke altid slik att de dyreste kortene er det beste nå som jeg regner med att de godt dyre kortene på dagens marked har fokusert mer på 7.1 lyd for film og gaming hvor lyd-miljø og tillegs funsjoner er første prioritert. Men det jeg leter etter er ett kort med solide 2 kanals porter med f.eks. monterings mulighet for RCA kabel, og ikke minst låter BRA. Ellers takk Endret 29. november 2005 av Clone baby Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Jeg vil anbefale dette lydkortet som skal være bra ESI Juli@ http://www.procom.no/infoShop/isProductDis...p/details/23359 Finnes også mange andre gode alternativer Lenke til kommentar
radiated Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 ESI-kortet er bra, ett hakk opp er E-MU 1212M, men også litt dyrere. Onkyo har dette interessante kortet: https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=27961 Men som du ser, er det ingen butikker som har det, ihvertfall ifølge prisguiden. Lenke til kommentar
Clone baby Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 (endret) Finnes også mange andre gode alternativer 5226838[/snapback] Som f.eks. ? Så forresten rålekkert ut det ESI Juli@ kortet, noe som også er viktig for meg for og få ett fint helhets-utrykk Ellers takk for svar karer Endret 29. november 2005 av Clone baby Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Onkyo kortet får du hos Mono www.mono.no http://www.mono.no/display.x?cid=163&sid=551&id=2736 Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Det er vel ikke akkurat hva du ser etter men Chaintech AV-710 gir veldig god lyd i forhold til prisen. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Her er en lignende tråd. Kort: Valget står vell mellom Onkyo Wavio SE-90PCI og M-Audio Revolution. Mitt valg: Jeg har nå et Audigy kort. Dette kortet er et 7mil steg i forhold til interne lydkort. Selv om jeg bare hadde trengt 2 kanaler, så hadde jeg kjøpt et Creative Sound Blaster X-Fi Fatal1ty FPS. Fordi Dette kortet har frontpanel, er fremtidsrettet og har god lydkvalitet. Det er bare å ta innover seg at Creative er den største lydkortprodusenten. Uansett valg (nesten), så får du bedre lyd med et seperat lydkort. Lykke til! Lenke til kommentar
radiated Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Det er bare å ta innover seg at Creative er den største lydkortprodusenten. 5229665[/snapback] Derfor kan en jo vurdere kort fra E-MU, eller Creative Professional, kort med høyere kvalitet enn X-fi til en ofte lavere pris. Særlig hvis en bare skal bruke det i sterooppsett og kun ønsker avspilling i høy kvalitet og ikke minst gode analoge utganger og gode D/A-convertere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå